Maja
Medlem
Här kommer ett förslag!
Nya kabinen med Eva Air på både 787-9/10 och 777-300ER.
Edit: går att byta ut till benet från TPE till Vietnam eller Japan också.
![]()
Tack för förslaget.
Men ska leta vidare och se vad som kommer upp.
Här kommer ett förslag!
Nya kabinen med Eva Air på både 787-9/10 och 777-300ER.
Edit: går att byta ut till benet från TPE till Vietnam eller Japan också.
![]()
Måste ha drömt det då, var helt säker på att jag sett en bokning från dig med en resa till BKK från någon av dom tre EVA destinatornerna i Europa.Nej, jag har bara åkt till TPE, däremot har jag skrivit att jag inte har hittat någon resa med EVA till BKK från Europa!
Ev släpper de dessa väldigt sent. En av mina bästa vänner bor i BKK och jag har haft 4-5 resor avbokade senaste året som varit planerade det och ser aldrig EU-BKK även om EU-TPE vilket trits vetskap om revenue management känns udda eftersom en hel del av dessa från EU ändå har tekniskt stopp på just BKKMåste ha drömt det då, var helt säker på att jag sett en bokning från dig med en resa till BKK från någon av dom tre EVA destinatornerna i Europa.
Oki, jag anvönder bara Awardfares i dagsläget och dom visar inte längre än 365 dagar som du vetTack för förslaget.Är bunden av att vi måste åka ut tidigast den 11/2, men helst den 12/2-22 och måste vara hemma igen den 20/2.
Men ska leta vidare och se vad som kommer upp.![]()
Det funkar tyvärr inte. Hade varit lite väl bra om man kunnat göra så.Om man sitter på två amex vouchers, kan man välja att lägga de två på en bonusresa och på så sätt få en ännu bättre poängpris. Tänker om man inte vill ha ett rätt tomt poängkontot efter att lagt poäng på två resor.
Det funkar tyvärr inte. Hade varit lite väl bra om man kunnat göra så.
Såg aldrig några Mia men LAX var det inte varje dag det släpptes i alla fall, bara vissa dagar.Har någon hittat några award-biljetter från MIA till Skandinavien runt nyår 2021/22?
Jag förstår att det kan vara blackout period, men det fanns ju biljetter från andra orter (LAX, ORD, IAD mest). Är det blackout från vissa flygplats bara?