Senaste nytt

Hur gör du med dina Eurobonus poäng (November 2012)

Hur gör du med dina Eurobonus poäng

• Jag tömmer kontot denna vecka

Votes: 10 6,7%
  • Jag borde boka något kul

Votes: 34 22,7%
  • Jag samlar som vanligt

Votes: 106 70,7%

• Total voters
    150
  • Poll closed .
Nu är det riktigt illa. Jag har tidigare fått en voucher på en hotell-weekend som jag plockade ut från shoppen i måndags. Nu fick jag mail från hotellkedjan att vouchern inte är giltig på grund av att den spärrats av EB Shoppen! Om poängen är dragna och jag fått vouchern (utställd av hotellkedjan) så känns det ytterst märkligt att de kan dra in den giltigheten.

Nu är det riktigt illa. Jag har tidigare fått en voucher på en hotell-weekend som jag plockade ut från shoppen i måndags. Nu fick jag mail från hotellkedjan att vouchern inte är giltig på grund av att den spärrats av EB Shoppen! Om poängen är dragna och jag fått vouchern (utställd av hotellkedjan) så känns det ytterst märkligt att de kan dra in den giltigheten.

Jag har liknande problem med presentkort som jag beställt i veckan. EB shoppen pröjsar nog inget till underleverantörerna i nuläget så det är inte säkert att ni någonsin kommer att få det ni beställt och betalt med poäng. Delikat fråga om de som eventuellt tar över EB (om det nu går illa) kommer att ära de poäng som spenderats så här i de sista skälvande minuterna. Jag kör nu intjäning till mitt M&M på kommande resor tills jag vet hur det blir.

Det känns som om man har skickat en cheque utan täckning.

Då är det bara till att köpa en billig biljett och spendera poängen ombord i helgen, 10 liter whisky för 29000 poäng på flyg utanför EU! :)

SAS Shop Now

(Hoppas) Jag flyger till EWR på söndag, kommer planet iväg är så är det upgradering med poäng till C som gäller samt tömma 150k poäng i shopen.

Ska man redan nu försöka uppgradera ? har en pending OT, hur påverkas den om jag ansöker om uppgradering på hemsidan? Edit: Gick inte att uppgradera via hemsidan, vilket även dansken jag pratade med bekräftade. Trist. Ser ju ut som det går att uppgradera från M till C

Last edited:
Jag har inte riktigt lika mkt poäng som ni andra, nu har jag sparat ihop till 98K EB poäng.
Säg att jag bokar en resa och delbetalar denna med mitt kort, alltså 50% eller mer av resan dras på kortet, är det då inte kortgivaren som står för nya biljetter om flygbolaget går i KK?

Kanske ska postas i annan tråd, i såfall får Moderator gärna hjälpa mig med det.

Toppen