palmen
Moderator
Titta dina inställningar om du har accepterat att ta emot reklam eller inte. Verkar vara synonymen för alla som inte fått mailet.Har alltid fått mail från AMEX, men inte denna kampanj??
Nån mer som inte fått mail?
Ja! Jag har Elit![]()
Titta dina inställningar om du har accepterat att ta emot reklam eller inte. Verkar vara synonymen för alla som inte fått mailet.Har alltid fått mail från AMEX, men inte denna kampanj??
Nån mer som inte fått mail?
Ja! Jag har Elit![]()
Någon som har några tankar på eller som är bra på matte vart som är bäst att lägga sina julklappsinköp på med tanke på SAS Mastercardkampanjen om dubbla poäng nu i december?
Du hade helt rätt @palmenTitta dina inställningar om du har accepterat att ta emot reklam eller inte. Verkar vara synonymen för alla som inte fått mailet.
Detta fick jagVisa bifogad bild 115187 Japp, det kommer info automatiskt i chatten, många har troligen anmält detta problem. Får hoppas det fixar till sig snart.

Medan jag fick dettaDetta fick jag
![]()
Samma sak redan imorse för 10h (se mitt inlägg).Jag tror att något är på väg att hända på hemsidan också. Nu ser det ut så här när man klickar på länken i mailet.
Visa bifogad bild 115194
Mitt är redan löst med hjälp av chatsupporten.@Brandten @J1981 @DeWi
Testa att göra som mig. Försök 2 klickade jag inte på att ärendet rörde just detta fel. Då fick jag hjälp och de la in mig i systemet på 2 min ? Testa o se. Lycka till.
Toppen @Mattias Holmén - Blir mycket köp denna veckan så det var trevligt![]()
Jag fick samma igår men valde nej på frågan om jag var nöjd med svaret och då rullade det på och jag blev tillagd för kampanjen.