Senaste nytt

Julbonus 6000 extrapoäng Amex Elite

D

Deleted member 30163

Guest
Har ingen input mer än att jag inte fått något mail trots att jag har Elite.
"och som valt att acceptera att ta emot marknadskommunikation från American Express" - Jag brukar som default tacka nej så ofta det går, då jag har tillräckligt med mail att läsa ändå.

Men när detta fungerar i morgon vore det trevligt om någon kunde posta länken här? (helst utan personlig info såklart beroende på hur dom ser ut)
 

squeezen

Medlem
Har ingen input mer än att jag inte fått något mail trots att jag har Elite.
"och som valt att acceptera att ta emot marknadskommunikation från American Express" - Jag brukar som default tacka nej så ofta det går, då jag har tillräckligt med mail att läsa ändå.

Men när detta fungerar i morgon vore det trevligt om någon kunde posta länken här? (helst utan personlig info såklart beroende på hur dom ser ut)
Har heller inte fått mail, går väl ut i batcher så kommer avvakta iaf idag/imorgon och annars kontakta dem. Har man tur funkar kanske länken när man väl får mailet! :)
 

palmen

Moderator
Har ingen input mer än att jag inte fått något mail trots att jag har Elite.
"och som valt att acceptera att ta emot marknadskommunikation från American Express" - Jag brukar som default tacka nej så ofta det går, då jag har tillräckligt med mail att läsa ändå.

Men när detta fungerar i morgon vore det trevligt om någon kunde posta länken här? (helst utan personlig info såklart beroende på hur dom ser ut)
Blir inte förvånad om det är personliga länkar så det lär inte fungera att posta random länk.
Kontakta amex istället om du inte fått mailet men borde ha fått det
 

Big Birger

Medlem
3 minuter och 2 säkerhetsfrågor senare via chatten är kortet nu enrolled.

Fick detta meddelande när jag klickade på länken i mailet.
Visa bifogad bild 115184
Samma här, men blev först hänvisad till att vänta tills imorgon. Hade dock ett köp som jag behöver göra just idag på precis norr om 10 000 kr, så tajmingen var perfekt. Blev inlagd manuellt, så jag hoppas det fungerar.
 

Håkan Ö

Medlem
Jag hade heller inget mail men på chatten fixade dom registreringen av mitt kort för erbjudandet direkt
ff0e141125eed25dfaa900968d39a822.jpg
 

palmen

Moderator
Anmälde mig nu via chatten. Måste säga att jag är imponerad över att det gjordes av en chatbot (så jag tolkar det då det är standardfraser rakt igenom). Denna chatbot kanske var förberedd redan innan eller så var det någon som var jäkligt snabb på att konfigurera upp detta scenario. Skönt att det löste sig så smidigt.
 
Toppen