Fred Flintstone
Medlem
Hm... jag anlände NYC i lördags men gjorde en avstickare till Jamaica idag fram till lördag. Borde jag vara orolig över att komma in igen på lördag? Flyger hem till Stocholm på söndag.
Nog ingen idé att prata med dom nu då beskedet kom för typ 20 minuter sedan.Är i USA nu och har flyg med SAS hem nästa vecka. Ska man avvakta kontakt från SAS eller försöka kontakta dem redan nu?
Vi får se vad de hittar på. Börjar bli lite nervös.Nog ingen idé att prata med dom nu då beskedet kom för typ 20 minuter sedan.
Det är väl inte helt otänkbart att all USA trafik ställs in från SAS, om man inte kan vara kreativ att flyga allt via London...
Under morgondagen lär det komma info från sas gissar jag på.
Om jag fattar det hela så är det väl medborgarna från Europa som inte får komma in i USA?Nog ingen idé att prata med dom nu då beskedet kom för typ 20 minuter sedan.
Det är väl inte helt otänkbart att all USA trafik ställs in från SAS, om man inte kan vara kreativ att flyga allt via London...
Under morgondagen lär det komma info från sas gissar jag på.
Fantastiskt fin service att ni kunde flytta resan till septemberJag hade inte tänkt så långt som just hemresan, men den är ju minst sagt av betydelse. Med en timme kvar innan flighten meddelande vi personalen att vi inte längre ville åka, så nu ligger man i sängen på Marriott och väntar på 0930-flighten hem igen.
En positiv upplevelse var dock tjejen i FCT som var väldigt hjälpsam, och hon ordnade så att vi fick flytta hela resan till september.