Senaste nytt

Corona-viruset och hur det påverkar resande

Det brukar vara överlag slapp kontroll av det mesta på EZE, men jag hade inte åkt iväg om jag vore dig pga att risken är stor att hemresan blir inställd.

Jag hade inte tänkt så långt som just hemresan, men den är ju minst sagt av betydelse. Med en timme kvar innan flighten meddelande vi personalen att vi inte längre ville åka, så nu ligger man i sängen på Marriott och väntar på 0930-flighten hem igen.
En positiv upplevelse var dock tjejen i FCT som var väldigt hjälpsam, och hon ordnade så att vi fick flytta hela resan till september.

En uppmaning till alla åter igen!

Denna tråden ska handla om resor kopplat till Corona och inget annat. Hur svårt är det att förstå detta?

Vill man diskutera WHO och vad de står för, vad någon tycker i TV eller på Twitter eller liknande, ta det i andra forum.

Vi vill absolut inte stänga tråden, eller behöva stänga av personer temporärt från forumet. Men fortsätter detta måste vi troligtvis ta till hårdare åtgärder än att bara varna alla i tråden. Tråden har slagit alla tänkbara rekord i anmälningar, och det måste få ett stopp.
Det är allas ansvar att tråden håller sig till resande och Corona.

/Moderator

Hmmm, skall flyga hem från San Francisco med SAS den 27e April, hoppas det är hävt då, får börja leta efter info om hur man får stanna längre än de 6 månader jag kanske kommer upp i om detta blir långvarit.

Toppen