Cristoffer Cedergren
Medlem
Köpte konst av konstnärskompis, som har iZeattle, för 16000 kr. Bra deal

Köpte flygbiljetter fr resebyrån( fysiskt via kortmaskin) och säkrade poäng för sommaren ToR till Kalifornien, många härliga poäng som blev dubbla.
Dock utlandsköpen, hotell i Spanien i går morse och AMTRAK tidigare idag...bägge står som reserverade...Något man kan göra?
Borde väl inte vara några konstigheter
Hur skulle det annars fungera menar du?Dvs att MC räknar köpen från reservationsdatum...?
Hur skulle det annars fungera menar du?
När transaktionen nåt inlösaren är inte samma sak som reservation.Att de daterar köpen från inlösen-datum som tydligen kan vara några bankdagar senare.. speciellt vid utlandsköp...??
Samma här. O de flesta refunds på mitt Swedbank Platinum har också kommit in.Nu syns poängen (i SAS MC appen) från mina GBIT i fredags.
All is well in point land.
Ser poängen i appen, däremot verkar jag inte fått dubbla poäng på dem, kommer de senare eller hur ser det ut er?Nu syns poängen (i SAS MC appen) från mina GBIT i fredags.
De ska komma som två olika poster efter varandra. En med ordinarie poäng o en med lika mycket kampanjpoäng. Se bild.Ser poängen i appen, däremot verkar jag inte fått dubbla poäng på dem, kommer de senare eller hur ser det ut er?
Jag blev manuellt tillagd av kundtjänst inför kampanjen