Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

När du ändå ändå är på macken och jagar poäng kan du ju stanna en timme och erbjuda tankservice, där kunderna swishar dig
Haha tanken har slagit mig (för familj / grannar).

OT: Stor humor att det på macken stod representanter från deras egna medlemskap och ville värva till bonusprogram med kopplat mastercard eller visa. När jag förklarade att jag inte var intresserad just nu då jag samlar eurobonuspoäng hela helgen blev killen nyfiken på vilket kort jag hade. Slutade med att HAN beställde ett SAS MC.

Haha tanken har slagit mig (för familj / grannar).

OT: Stor humor att det på macken stod representanter från deras egna medlemskap och ville värva till bonusprogram med kopplat mastercard eller visa. När jag förklarade att jag inte var intresserad just nu då jag samlar eurobonuspoäng hela helgen blev killen nyfiken på vilket kort jag hade. Slutade med att HAN beställde ett SAS MC.

haha snyggt

Jag fick ett plötsligt behov att köpa loss lite på HiFi-klubben när vi körde förbi en affär:).
Frun frågade om vi verkligen behöver de sakerna......självklart sa jag...och jag betalar...:D
Vilket sammanträffande... Precis hemkommen från HiFi-klubben med beställning på ny anläggning. Var dags att förnya. "Går det bra att betala med kort idag och hämta prylarna på tisdag..." :)

Får man extra poäng i affären oxå? Om inte skulle du ju handlat via portalen
:)
Extrapoäng pga kampanj, ja. Men inte mer än så. Handlar uteslutande i fysisk butik där det går.

OT; Fick dock deras februarierbjudande med 10% rabatt för att "byta in min gamla anläggning" under villkoren att jag inte behöver släpa dit min gamla anläggning. :)

Köpte flygbiljetter fr resebyrån( fysiskt via kortmaskin) och säkrade poäng för sommaren ToR till Kalifornien, många härliga poäng som blev dubbla.

Dock utlandsköpen, hotell i Spanien i går morse och AMTRAK tidigare idag...bägge står som reserverade...Något man kan göra?

Toppen