M.K skrev:@BenzEn skylt var det jag såg häromdagen på ARN.Visa bifogad bild 106011Klicka för att utvidga...
Maja skrev:Smittan i sig är jag än så länge inte särskilt orolig för, utan det är snarare allt annat runt omkring som stängda attraktioner, toalettpppersbrist, stängda restauranger och allt annat märkligt som kan hända när det blir lite lätt panik p.g.a. Coranavirusets framfart.Är inte jättesugen på att bli strandad på ett hotell, även om det så må vara Conrad, utan vill självklart uppleva städerna till fullo.@AbbsHar du mer information om hur läget är just i Singapore får du gärna dela med dig om du anser att det är viktigt för oss turister.Klicka för att utvidga...
Se upp med Taiwan. Länder inför ban mot dom också nu...Senator skrev:Jag har en kombinerat affärs/nöjesresa med rutten ARN-ZRH-SIN, open-jaw HKG-BKK-ZRH-SIN med Swiss F i mars. Tanken var att åka till TPE för att träffa@Travellerefter SIN och sen hem via HKG. Jag funderar på att skippa HKG och bara stanna i SIN.Klicka för att utvidga...
Intressant, har du mer info om det?NotRyan skrev:Se upp med Taiwan. Länder inför ban mot dom också nu...Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Intressant, har du mer info om det?Klicka för att utvidga...
Tack, fler länder än Filippinerna?Canadien skrev:Här är en källa, angående Filippinerna som likställer Kina och TaiwanTravel ban for nCoV covers Taiwan, says DOH exec | News | GMA News OnlineKlicka för att utvidga...
Tror jag har köpt F plåtar i ett liknande upplägg och villkor (A klass), har du sett eller fått bekräftat att man kan boka om och undvika HKG?Senator skrev:Jag har en kombinerat affärs/nöjesresa med rutten ARN-ZRH-SIN, open-jaw HKG-BKK-ZRH-SIN med Swiss F i mars. Tanken var att åka till TPE för att träffa@Travellerefter SIN och sen hem via HKG. Jag funderar på att skippa HKG och bara stanna i SIN.Klicka för att utvidga...
Inte än vad jag sett.Cristoffer Cedergren skrev:Tack, fler länder än Filippinerna?Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Tror jag har köpt F plåtar i ett liknande upplägg och villkor (A klass), har du sett eller fått bekräftat att man kan boka om och undvika HKG?Klicka för att utvidga...
WHO själva skriver på diplomatiskt vis:bachelor skrev:Är det nån som lyckats komma över statistik om vilka som dött i viruset? Ser tex att HK har info på alla sjuka ner på detaljnivå om ålder, hur många kontakter vedebörande haft, i vilken byggnad/er de befunnit sig i, vilka transportmedel de tagit mm mm. Vill veta om typ 90% av de döda är multisjuka åldringar eller om det är en stor andel friska individer som dött.Tittar man på insjuknade i HK så är det ju redan i det stadiet en överrepresentation bland äldre.https://www.chp.gov.hk/files/pdf/enhanced_sur_pneumonia_wuhan_eng.pdfKlicka för att utvidga...