Delayed
Medlem
Räcker att vara medlem i Coop för att samla poäng hos Coop. Betala kan du göra som du vill, exempelvis med Amex för SAS-poäng.Räcker det att bli medlem för att samla poäng? Eller behöver man skaffa Coop-kreditkort?
Räcker att vara medlem i Coop för att samla poäng hos Coop. Betala kan du göra som du vill, exempelvis med Amex för SAS-poäng.Räcker det att bli medlem för att samla poäng? Eller behöver man skaffa Coop-kreditkort?
Räcker det att bli medlem för att samla poäng? Eller behöver man skaffa Coop-kreditkort?
Tack för grymt bra tips! Lättförtjänta poäng!2020 poäng genom att rösta på Ägarombudsval | Coop. Tog under en minut men då ögnade jag bara igenom kandidaternas åsikt utan att klicka mig vidare och justerade det föreslagna..
Ring och kolla vad som hänt?Tyvärr är inte valet för oss i Södra Sverige..
Fortfarande inga poäng för senate kampanjen(såg ovan att de skulle komma i slutet av månaden..), har ej heller fått för förra kampanjen där man skulle spendera 5000 på en månad, och inget svar av Coop när jag skriver till dem..![]()
Räcker det att bli medlem för att samla poäng? Eller behöver man skaffa Coop-kreditkort?
Fortsätter aningen OT. Har du City Gross i närheten? De brukar "gödsla" med 10-procents rabattkuponger till sina "statuskunder".De och Willys blir nu mina förstaval här i området.
De finns väl som hemleverans och har möjligtvis även funnits via SAS portalen?!Nej, den kedjan finns inte i Stockholms innerstad vad jag vet?