Senaste nytt

Teckna bredband och mobilabonnemang hos A3 och kan få upp till 28.000 EuroBonus Extrapoäng

samet

Medlem
Nej, därför jag skrev det så någon kan lära sig det och sen lära någon annan.

Det är bra och uppskattas.

Kan dock förstå Joakims "kritik". Instegsnivån på BC är ruskigt hög. Finns dessutom många messersmittar som gärna påpekat om någon använt fel beteckning, fel förkortning, särskrivit osv...

Att det hålls en hög kunskapsnivå är bra. Men många nya medlemmar rädds nog att skriva, när det inte finns förståelse för att alla inte kan allt ännu.

Kommer alltid finnas minipoliser på forum. Men lite överinseende kan man ändå ha med nya medlemmar. Självklart skall fel påpekas och rättas, bara så någon lär sig. Men det kan ske på ett trevligt och uppfostrade sätt istället för på ett mästrande sätt.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Jag tycker det varit god ton i detta ämne och jag har lärt mig hur jag ska söka. Om resten av forumet vore såhär skulle det vara super..
 
Hur har ni upplevt att bredbandet har funkat från A3?

Fiber har varit problemfritt, ingen skillnad mot tidigare leverantören (Banhof). Mobilt funkar där Telenor funkar, dvs för det mesta men lite sisådär om man är riktigt ute på vischan. Största irritationsmomentet är att det är så jäkla många klick i appen att leta sig fram till sidan där man ser hur mycket data man har kvar på det mobila...
 
Toppen