Senaste nytt

Teckna bredband och mobilabonnemang hos A3 och kan få upp till 28.000 EuroBonus Extrapoäng

J

Joakim Reinius

Guest
En bra sak kanske förresten kan vara att ni som visste det fanns redan, hur hittade ni tråden? Jag sökte på a3, men det var för kort. Jag sökte då på a3.se som var för kort... Jag sökte på mobilt bredband där det inte blev någon träff.
Efter jag gjort det tycker jag att jag sökt nog och då gör inlägget.

Vad skulle jag sökt på för att lätt hitta den kampanjen i forumet?
 

FilipJ

Medlem
En bra sak kanske förresten kan vara att ni som visste det fanns redan, hur hittade ni tråden? Jag sökte på a3, men det var för kort. Jag sökte då på a3.se som var för kort... Jag sökte på mobilt bredband där det inte blev någon träff.
Efter jag gjort det tycker jag att jag sökt nog och då gör inlägget.

Vad skulle jag sökt på för att lätt hitta den kampanjen i forumet?
För mig funkade "A3 eurobonus" som söktermer. Tror inte att .se gör sökningen bättre i det fallet. Sedan visste jag ju också om trådens existens.
 
J

Joakim Reinius

Guest
För mig funkade "A3 eurobonus" som söktermer. Tror inte att .se gör sökningen bättre i det fallet. Sedan visste jag ju också om trådens existens.

Ja det är ju en fördel.. Mobilt bredband kunde man kanske tyckt borde ge träff men det gäller ju verkligen att gå tungan rätt i munnen även om forumet har en sökfunktion...

Jag har märkt det verkar viktigt att skriva man sökt, men likväl kommer alltid kommentarer om att man ska använda sök... Lite småklurigt med sök med för det Verkar som man måste veta exakt vad man ska söka på för att hitta svar...
 
En bra sak kanske förresten kan vara att ni som visste det fanns redan, hur hittade ni tråden? Jag sökte på a3, men det var för kort. Jag sökte då på a3.se som var för kort... Jag sökte på mobilt bredband där det inte blev någon träff.
Efter jag gjort det tycker jag att jag sökt nog och då gör inlägget.

Vad skulle jag sökt på för att lätt hitta den kampanjen i forumet?

Jag brukar använda Google istället, brukar funka bättre än sökfunktionen på sidan.
site:businessclass.se a3
 

danielhog

Medlem
En bra sak kanske förresten kan vara att ni som visste det fanns redan, hur hittade ni tråden? Jag sökte på a3, men det var för kort. Jag sökte då på a3.se som var för kort... Jag sökte på mobilt bredband där det inte blev någon träff.
Efter jag gjort det tycker jag att jag sökt nog och då gör inlägget.

Vad skulle jag sökt på för att lätt hitta den kampanjen i forumet?
Jag googlade ”a3.se businessclass.se”. Men visste också om att tråd fanns.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Då är kanske inte sökfunktionen som finns här inne så bra om man behöver googla för att hitta. :)
 
En bra sak kanske förresten kan vara att ni som visste det fanns redan, hur hittade ni tråden? Jag sökte på a3, men det var för kort. Jag sökte då på a3.se som var för kort... Jag sökte på mobilt bredband där det inte blev någon träff.
Efter jag gjort det tycker jag att jag sökt nog och då gör inlägget.

Vad skulle jag sökt på för att lätt hitta den kampanjen i forumet?
Fast a3.se genererar ju en massa träffar på den befintliga tråden.

Det finns väl två olika sök på sidan? Nu kommer jag bli rättad om jag har fel, men jag har fått för mig att den ena sök är den som är direkt under businessclass-loggan (när man använder telefonen). Där finns en ruta som man direkt kan skriva ditt sökord, detta är en Google-sökning. Sen kan man också trycka på det lilla förstoringsglaset, och då använder man sig av forumprogramvarans inbyggda sökfunktion.

Jag fick fram tråden genom att söka på a3.se direkt i sökrutan, dvs Google-sök.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Fast a3.se genererar ju en massa träffar på den befintliga tråden.

Det finns väl två olika sök på sidan? Nu kommer jag bli rättad om jag har fel, men jag har fått för mig att den ena sök är den som är direkt under businessclass-loggan (när man använder telefonen). Där finns en ruta som man direkt kan skriva ditt sökord, detta är en Google-sökning. Sen kan man också trycka på det lilla förstoringsglaset, och då använder man sig av forumprogramvarans inbyggda sökfunktion.

Jag fick fram tråden genom att söka på a3.se direkt i sökrutan, dvs Google-sök.

Inte lättaste saken i världen att veta detta kan Jag ju säga ;) man behöver nästan vara proffs för att få skriva här inne utan onödiga kommentarer :)

Jag använde förstoringsglaset till höger om banner högst uppe (mobilt) och där fick jag meddelande att både a3 och a3.se var för kort.


BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor - Fel
Sökningen kunde inte slutföras eftersom nyckelorden var för korta, för långa, eller för vanliga.
 
Inte lättaste saken i världen att veta detta kan Jag ju säga ;) man behöver nästan vara proffs för att få skriva här inne utan onödiga kommentarer :)

Jag använde förstoringsglaset till höger om banner högst uppe och där fick jag meddelande att både a3 och a3.se var för kort.
Nej, därför jag skrev det så någon kan lära sig det och sen lära någon annan.
 
Toppen