Ser att det finns fler alternativ från CPH om man kollar travelhacks än från ARN. Om man hittar nån sjysst resa från CPH, måste man då själv betala för ARN - CPH eller kan man ringa Tallin och kolla om man kan flyga ARN-CPH-NRT(ex) med samma poäng?
Jag är lite osäker på om jag uppfattar din fråga korrekt, men givetvis kan du flyga ARN-CPH-Vidare ut i världen.
Du får ha 4 legs i vardera riktning, dvs att du skulle kunna flyga t ex ARN-OSL-CPH-NRT eller ARN-CPH-FRA-NRT.
Till samma poängkostnad, enligt poängtabellerna.
Inte manuellt men såna kan man boka själv online ibland. Det var mer tokigt i början när sökmotorn kom men finns lite kvar.Sitter och tittar på möjligheter att optimera vår utresa till CUN i slutet på januari.
Vi flyger då via PTY, när jag av en händelse sökte på CPH-PTY med hjälp av SAS *A sökmotor så får jag upp en routing CPH-PEK-PTY, den kan väl knappast vara giltig?
Ja, är någon sugen så finns det två pax i business den 29/1Inte manuellt men såna kan man boka själv online ibland. Det var mer tokigt i början när sökmotorn kom men finns lite kvar.
Ja det går bra att boka för två personer en voucher gäller ju för upp till två personer. Så självklart fungerar det.Hej,
Hur går man lättast tillväga om man vill boka en resa ihop med en vän som också vill utnyttja sin 2-4-1 voucher? Vi vill boka samma resa. Kan jag ringa till Tallin och boka för båda två eller hur gör man enklast?