Tycker ändå att 16380 kr till Bangkok över påsk med Qsuite delar av sträckan får anses vara bra. Jag tror jag slår till på den.
QR erbjuder SIN över påsk 2 personer i Business för ca 35 100, ca 900 kr billigare än vår nuvarande bokning med SQ (bokat med SK prefix).
Känns inte tillräckligt mycket för att man skall byta...??
SQ, ut via CPH och hem via LHR (så man slipper stoppet i Moskva) för ca 36 000 (2 pers), bokat i SK Z-klass (codeshare, dvs SQ metall, billigare än SQ native...) känns som ett minst lika bra alternativ.
Frugan gillar inte riktigt att byta i DOH då hon råkar ut för kroppsvisitering 9 ggr av 10 ;-) För mig 0 ggr av 10...
Kaffepengar ju, inte värt besväret att börja byta...
De menade kanske sämre än någonsin![]()
Jag tror du en gång förutspådde att detta kom hända. Att ”rea-priser” skulle gå upp. Jag har bara köpt QR en gång och då betalade jag 22’ för två till Singapore. Det var tider det![]()
Jag tror du en gång förutspådde att detta kom hända. Att ”rea-priser” skulle gå upp. Jag har bara köpt QR en gång och då betalade jag 22’ för två till Singapore. Det var tider det![]()
Och kronan var starkare så att man dessutom hade råd att göra något på plats![]()
Priskrig med bara en aktör brukar inte pågå länge![]()
Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USDSå jag klagar inte... just nu.
Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffekten![]()