mischadee skrev:Tycker ändå att 16380 kr till Bangkok över påsk med Qsuite delar av sträckan får anses vara bra. Jag tror jag slår till på den.Klicka för att utvidga...
toer00 skrev:QR erbjuder SIN över påsk 2 personer i Business för ca 35 100, ca 900 kr billigare än vår nuvarande bokning med SQ (bokat med SK prefix).Känns inte tillräckligt mycket för att man skall byta...??SQ, ut via CPH och hem via LHR (så man slipper stoppet i Moskva) för ca 36 000 (2 pers), bokat i SK Z-klass (codeshare, dvs SQ metall, billigare än SQ native...) känns som ett minst lika bra alternativ.Frugan gillar inte riktigt att byta i DOH då hon råkar ut för kroppsvisitering 9 ggr av 10 ;-) För mig 0 ggr av 10...Klicka för att utvidga...
Lipstick skrev:Kaffepengar ju, inte värt besväret att börja byta...Klicka för att utvidga...
Homer skrev:De menade kanske sämre än någonsinKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag tror du en gång förutspådde att detta kom hända. Att ”rea-priser” skulle gå upp. Jag har bara köpt QR en gång och då betalade jag 22’ för två till Singapore. Det var tider detKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag tror du en gång förutspådde att detta kom hända. Att ”rea-priser” skulle gå upp. Jag har bara köpt QR en gång och då betalade jag 22’ för två till Singapore. Det var tider detKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Och kronan var starkare så att man dessutom hade råd att göra något på platsKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Priskrig med bara en aktör brukar inte pågå längeKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USDSå jag klagar inte... just nu.Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffektenKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USDSå jag klagar inte... just nu.Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffektenKlicka för att utvidga...
Homer skrev:BA:s "reor" har ju också varit dåliga i flera år, det rear nästan inte alls Club World numeraDet pågår tydligen en "rea" nu förresten som de påstår även omfattar business:Selling period: 07 January – 30 January 2020Longhaul flights
This promotion applies to return World Traveller, World Traveller Plus and Club World tickets booked during the booking period
for selected travel routes and for selected travel periods, as follows;Sale | Offers | British AirwaysKlicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Jag kikade igår på Boston i mars. Hemresan BOS-LHR låg på £600 i CW, och ca £250 på utresan i WT+. Hemresan kändes rätt billig. Flygs med 747 vissa avgångar.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Från UK antar jag eftersom du skriver £?Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Japp, LHR-BOS-LHR. Fanns också WT+ för £190 per leg också. Och £69 för economy.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:senaste åren har det blivit billigare från UK och dyrare från Sverige.Ibland kostar 1:a klass från UK mindre än Club World från Sverige.Klicka för att utvidga...
Giltighetstid?A87 skrev:Ni som vågar resa med Qatar kanske vill använda denna rabattkod!? Varsågoda!Klicka för att utvidga...
Flyer722 skrev:Giltighetstid?Klicka för att utvidga...