Hur kan jag påverka pointof sale när jag ringer till Tallin?Det har troligtvis med detta att göra: EuroBonus Point of Sale Award Space | AwardFares Blog
Hur kan jag påverka pointof sale när jag ringer till Tallin?Det har troligtvis med detta att göra: EuroBonus Point of Sale Award Space | AwardFares Blog
I den länkade artikeln står detHur kan jag påverka pointof sale när jag ringer till Tallin?
Det har troligtvis med detta att göra: EuroBonus Point of Sale Award Space | AwardFares Blog
Intressant, hur menar du ”först ta business platsen sen..” Vad säger jag till Tallin?Någon gång när jag ringt så har dom gjort en abrovink med att först ta businessplatsen för att sedan se first-platsen som jag sett på awardfares och som dom inte sett i momentet innan.
Boka in dig på business först (utan att biljettera förstås) och sedan prova att ändra I-klass till O-klass på det benetIntressant, hur menar du ”först ta business platsen sen..” Vad säger jag till Tallin?
Ok du menar i samma samtal liksom eller ringa in igen senare. Man Vill ju slippa avb avgiftBoka in dig på business först (utan att biljettera förstås) och sedan prova att ändra I-klass till O-klass på det benet
Samma samtal, annars blir det ju en biljetterad bokning. Be dem lägga in dig i Business först, och sedan se om de kan flytta dig till First.Ok du menar i samma samtal liksom eller ringa in igen senare. Man Vill ju slippa avb avgift
Den tråkiga förklaringsmodellen är ju att det kan vara någon system-glitch eller så. En mera smaskig konspirationsteori kan ju vara att SAS (eller AMEX?) tycker att vi med CT har blivit för många och för duktiga, och att det blir för dyrt. (Detta är t. ex. första hösten som AMEX själva administrerar den stora norska kundgruppen. Kanske nya kalkyler gjorts.)SAS ser O klass FRA-BOG, men Tallin gör inte det. Även när man dubbelringer igen så det handlar inte om att platserna är slutsålda. Vad tusan beror det här på?
Gjorde ett stickprov, FRA-HND 24 dec med NH204 visar en F-plats för både United och SAS kundtjänst. FRA-PEK 24 dec på på CA966 och CA932 visar hos United 2 F-platser vardera, medan SAS ser 1 F-plats totalt.Ni som har letat Thai, ANA, United eller andra bolag vad upplever ni? Matchar inventory där?