Magnus Lindskog
Medlem
Tack för påminnelsen, tur man hängde på låsetSka enligt ”min källa” finnas 12 st kvar i Malmö entre.![]()

Tack för påminnelsen, tur man hängde på låsetSka enligt ”min källa” finnas 12 st kvar i Malmö entre.![]()
Snyggt!Tack för påminnelsen, tur man hängde på låset![]()
Var de kvot om 2st max även dagen efter släppet ??Tack för påminnelsen, tur man hängde på låset![]()
Nupp, jag fick tag på 2 men där var en annan samtidigt som plockade på sig 4 som han fick igenom. Hade själv möjlighet till ytterligare en men en annan fick ta den, kändes rättvist när jag redan fått tag på 2 liksom.Var de kvot om 2st max även dagen efter släppet ??
Det är sant. Får nöja mig med två. Har gott om annat 2008 brut vintageNupp, jag fick tag på 2 men där var en annan samtidigt som plockade på sig 4 som han fick igenom. Hade själv möjlighet till ytterligare en men en annan fick ta den, kändes rättvist när jag redan fått tag på 2 liksom.
Det har varit upp tidigare men jag gillar Zalto bourgogneglas eller de jag har från Lehmannn i Reims.Vilka är era favoritglas för champagne?
Hur funkar det att handla från amerikanska butiker?Beställde hem två lådor av en butik i USA, fick ett hyggligt pris. Nu dröjer de bara 4 månader innan leverans men som jag förstår så skadar ett par extra månader inte.