Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag undrar om det är möjligt att ta med två EBG vänner efter en flight? Någon som testat eller är det lönlöst? Fotbollsbröder är ju lite familjeaktigt faktiskt. :)
Svaret är ett klick iväg. Som vanligt går det att utnyttja systemet om man vill.

"As a EuroBonus Diamond member arriving with an SAS operated flight, you have access to the SAS Lounges on your arrival. You must present a same-day boarding pass with an SAS operated flight arriving at the local airport. You may bring one guest or up to four family members (spouse/partner/parents/children). The guest(s) must also present a same-day boarding pass arriving with a SAS operated flight at the local airport.

Svaret är ett klick iväg. Som vanligt går det att utnyttja systemet om man vill.

"As a EuroBonus Diamond member arriving with an SAS operated flight, you have access to the SAS Lounges on your arrival. You must present a same-day boarding pass with an SAS operated flight arriving at the local airport. You may bring one guest or up to four family members (spouse/partner/parents/children). The guest(s) must also present a same-day boarding pass arriving with a SAS operated flight at the local airport.

Jag är helt för! Ju fler som fuskar in sina kompisar och kollegor under familj ju snabbare tar de bort familjeförmånen så det blir lugnare och renare i loungen! :)

Pratade lite med purser på kvällens flight hem (undviker flightnr för individens skull). Hon berättade att det får några månader sedan gick ut direktiv till CC om Diamond recognition. Vi ska nu tilltalas med namn samt över huvud taget tas om hand på ett bättre sätt. Vi är tydligen ganska många färre nu när det snart gått ett år sedan poängintjäningen ändrades..... BRA SAS!
Jag har haft närmare 50% recognition där purser kommit och hälsat och tagit i hand när jag flugit i Business på longhaul. Nu senast 7e Oktober New York - Köpenhamn. Men på shorthaul har det aldrig hänt.

I dag var det återigen dags för premiär i GO, men tro det eller ej så pep det till vid gate. Courtesy upgrade till fönsterplats i PLUS!

Jag gillar verkligen min nya EBD status. :cool:

I dag var det återigen dags för premiär i GO, men tro det eller ej så pep det till vid gate. Courtesy upgrade till fönsterplats i PLUS!

Jag gillar verkligen min nya EBD status. :cool:
Vad skönt att din nödutgångsplats med seat-block i minus inte blev till att bli mittsätesryttare i knökad plus i alla fall :)

Toppen