storbokstav
Medlem
Vi ska nu tilltalas med namn samt över huvud taget tas om hand på ett bättre sätt.
Jag åkte SAS Plus inom Europa igår och blev upprepade gånger tilltalad med förnamn i samband med servering och tillsyn. Något har tveklöst hänt.
Vi ska nu tilltalas med namn samt över huvud taget tas om hand på ett bättre sätt.
Stämmer, EBD för årskort och EBG för halvårskort.De som har årskort på SAS, får de automatiskt Diamond status? Dvs även om de inte uppfyller poäng/antal flyg kriterierna?
Jag är pandion och verkar ha mindre magik än de ovan i tråden så hoppas inte för mycket...Efter en månad som Diamond och 10 legs med SAS inom Norden så har inget egentligen förändrats, konstigt då jag ändå trodde att allt skulle öppna sig som en magisk ny värld som jag länge suktat efter. Än så länge ingen recognition eller personlig hälsning. Jaja, får väl sikta på Pandion för att se om magiken finns där![]()
Jag är pandion och verkar ha mindre magik än de ovan i tråden så hoppas inte för mycket...
samma här. Fast jag har mest åkt med norsk crew och de har ju historiskt sämst. Prövar svensk ikväll.