Kimmen00
Medlem
Självklart! Men det är 50/50 du får sura miner...
50/50?? Tycker det oftast är 90% chans till suckande och bittra miner när man stör deras törnrosasömn bak i Galleyt om man kommer knallande från Plus..
Självklart! Men det är 50/50 du får sura miner...
Det finns grader i helvetet...
Man ska beställa allt man vill ha till maten vid samma tillfälle. Det man eventuellt vill ha efter att serveringen avslutats kan man beställa separat.
De kommer dock inte med vagnen, utan man får plinga.
Nån SAS-chef borde åka i fängelse för att, med kirurgisk precision, ha lyckats totalt punktera en tidigare väldigt bra produkt, genom enbart ett litet antal små förändringar.
10-15 minuter??? Jag har läst någonstans här att det bör ta ca fem sekunder men det var kanske i en annan kabinklass med ett annat bolag?Du kan ju alltid plinga och ta tid.. efter 10-15 minuter brukar jag tröttna och gå bak..
Borde ha fattat det...Kändes inte rimligt att detaljer på denna nivå tas upp i kollektivavtal men med "SAS-facket" kändes det som det kunde stämma ändå...
10-15 minuter??? Jag har läst någonstans här att det bör ta ca fem sekunder men det var kanske i en annan kabinklass med ett annat bolag?![]()
Satt på SAS A330 8H häromdagen och då gick det fort, bägge gångerna jag tryckte så var det <5 sek.I Lufthansa F kommer de innan du ens plingat men i SAS C kanske du får inom 10-15 sek iaf..![]()
Super, så skall det vara.. ska klocka när vi åker C till USA om 2 veckor..Satt på SAS A330 8H häromdagen och då gick det fort, bägge gångerna jag tryckte så var det <5 sek.
Du gör alltså antagandet att de faktiskt lämnar sin skyddade plats bakom gardinen?Problemet med Plus är att personalen finns längst bak och alltså måste gå igenom hela långa Ekokabinen för att komma fram till Plus, och chansen att de kan göra det utan att bli uppehållna i 10-15 minuter av pax i Go