Tonton
Medlem
haha - jag hade gått i taket om de gjord det med min.
Men det är bättre än många andra Scandic.Hahah, menar mer att jag hade varit mer nöjd av att bo på Scandic Västerås istället för hotellet i rom!
I min mening är Scandic Västerås rätt sunkigt hotell.
Detta är mao en diss! hah
Hotel toilet paper folding - WikipediaJag kan inte direkt säga att det går mig på nerverna, men jag har alltid undrat över varför städpersonalen (ofta varje dag) lägger tid på att vilka första arket på toalettpappersrullen, så att det bildar en pil.
Det är för mig fullständigt meningslöst och borde kunna rationaliseras bort från städarnas arbetsuppgifter.
Jag kan inte direkt påstå att jag tycker att toalettpapperet får en bättre funktion på grund av denna handling.
Om man inte kan se att rummet är städat, utan att kontrollera toalettpappersrullen, då har städarna gjort ett dåligt jobb!
Jag kan inte direkt säga att det går mig på nerverna, men jag har alltid undrat över varför städpersonalen (ofta varje dag) lägger tid på att vilka första arket på toalettpappersrullen, så att det bildar en pil.
Det är för mig fullständigt meningslöst och borde kunna rationaliseras bort från städarnas arbetsuppgifter.
Jag kan inte direkt påstå att jag tycker att toalettpapperet får en bättre funktion på grund av denna handling.
Checkade in igår och fick börja med att snabbt besöka porslinsguden, och inser att det är en helt ny rulle med "plomberingen" kvar. Ingen pil, direkt började jag titta runt om det var städat. Så kan nog ligga lite i det.Finns (nog) ingen ISO-standard här, men om jag checkar in i ett rum där rullen är vikt som en pil tolkar jag det som att aktiviteten återställning har genomförts.
De flesta hyfsade hotell brukar ha någon form av tryckt kanallista liggande på rummet. Men jag håller med. Det är irriterande när det saknas.Stör mig på hotell där systemet de har för TV gör det svårt att faktiskt titta på TV. Senaste exemplet var nu på Doubletree WestEnd i London där man varenda gång får upp en meny med en massa oviktig information om hotellet men inget om vilka kanaler som finns. För att sen hitta BBC news så var man tvungen att bläddra ca 60-70 kanaler. Sen när man slår på TVn nästa gång så kommer man inte tillbaka till den kanal man kollade på utan igen startmenyn som bara har info om hotellet. Faller väl i kategorin i-landsproblem men jag gillar att bara kunna slå på TVn och ligga och halvslumra på morgonen.