Sebastian.k
Medlem
Hur ser drink/grogg utbudet ut på Pontus?
Det som ingår med Amex Platinum är öl och vin. Utöver det kan du köpa tex Mimosa och GT rabatterat (för 50kr har jag för mig). Efter god mat och dryck brukar jag gå vidare till SASloungen om jag vill ha ngt starkare att dricka.Hur ser drink/grogg utbudet ut på Pontus?
Det som ingår med Amex Platinum är öl och vin. Utöver det kan du köpa tex Mimosa och GT rabatterat (för 50kr har jag för mig). Efter god mat och dryck brukar jag gå vidare till SASloungen om jag vill ha ngt starkare att dricka.
Det är riktigt. 50kr ändå helt ok pris. Inte testat själv dock - någon som gjort det? Vad tyckte ni? Var drinkarna bra? Vilken gin och vilken champagne var det i?Det som ingår med Amex Platinum är öl och vin. Utöver det kan du köpa tex Mimosa och GT rabatterat (för 50kr har jag för mig). Efter god mat och dryck brukar jag gå vidare till SASloungen om jag vill ha ngt starkare att dricka.
Det är riktigt. 50kr ändå helt ok pris. Inte testat själv dock - någon som gjort det? Vad tyckte ni? Var drinkarna bra? Vilken gin och vilken champagne var det i?
Helt klart. Han är endast intresserad av kvantitet och totalt ointresserad av kvalitet.
Min uppfattning är att Pontus vill signalera kvalité!
Eller har jag missat något?
Det är riktigt. 50kr ändå helt ok pris. Inte testat själv dock - någon som gjort det? Vad tyckte ni? Var drinkarna bra? Vilken gin och vilken champagne var det i?
Han är ute efter att tjäna pengar. De har tex inga problem att checka in en för att sen upptäcka att ”oj, det fanns inga sittplatser” vilket gör man går någon annanstans men de får betalt ändå.
De har en riktigt bra vinlista utöver det som ingår. Har tagit in några bra flaskor vid ett par tillfällen.
Dock är GTn helt värdelös - färdigblandad på burk. I vart fall var det vad som ingick för det rabatterade priset.