Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Säkert jag som läser tabellen fel, men har de ändrat nyligen poängerna för star alliance? Krävs 90 000 p endast för business t/r japan? och 120 000 p t/r i first? Vi (2 st) flög tokyo t/r i vintras i sas business dit och i swiss business hem och för det krävdes det 140 000 p med en amex voucher.
Japp du läser fel, är 165/225K för Business/First

Ok, nu är jag med hur man läser tabellen tror jag. :D
Får man skylla på jetlag...? :)
Mycket kan man skylla på, men SAS gör det inte direkt lätt för sina användare att tolka dessa tabeller. Det är väldigt vanligt att man klickra på det område man vill åka till och läser informationen där, istället för att klicka på zonen man åker ifrån.
Kan inte förstå hur man kan göra det så onödigt komplicerat att lista denna information, istället för att ställa upp det så att det blir lättläst för alla.

Jag är på jakt efter SQ First till nästa år, går det att söka på annat sätt än att ringa Tallin och vilket är bäst? Är det O klass på expertflyer man ska leta efter eller rekommenderas United?

Förstår också att tillgängligheten aldrig går att garantera så den stämmer överens med vad Tallin ser men ändå.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen