Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Jag är på jakt efter SQ First till nästa år, går det att söka på annat sätt än att ringa Tallin och vilket är bäst? Är det O klass på expertflyer man ska leta efter eller rekommenderas United?

Förstår också att tillgängligheten aldrig går att garantera så den stämmer överens med vad Tallin ser men ändå.

United visar i princip inte mycket SQ F alls. Enbart på sträckan CGK-SIN och vice versa. De visar inte mycket SQ C heller för all del.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag är på jakt efter SQ First till nästa år, går det att söka på annat sätt än att ringa Tallin och vilket är bäst? Är det O klass på expertflyer man ska leta efter eller rekommenderas United?

Förstår också att tillgängligheten aldrig går att garantera så den stämmer överens med vad Tallin ser men ändå.
Om du skaffar ett Krisflyer konto så kan du kolla efter First Saver på deras hemsida, tyckte det stämde ganska bra överens med vad Tallinn kunde se.

Jag trodde Star Alliance uppgraderas från Business till First på CPH - SIN skulle vara tillgängligt nu också men så verkar det inte vara tyvärr.

Planerar en resa dec 2020 till Singapore och vidare, om jag förstått det rätt så släpper SQ 330 dagar innan eller är det olika beroende på rutt? Så jag vet när jag ska börja söka. Sedan angående First, är det skillnad på F och F suits (gamla suits) när det gäller poängkostnad och hur man söker? Vet att det är omöjligt att hitta bonusplatser men kanske öppnas upp till nästa år dec? Ursäkta om detta har tagits upp tidigare.

Toppen