När du gjorde din förlustanmälan refererade du då till PR-rapporten? Annars så är ju hennes svar inte så konstigt. Då skulle jag också tolka det som att du flög för mer än tre veckor sedan, och sen så skickar du in att ditt bagage är borttappat över tre veckor efter flygningen. Kundtjänst svar säger att de inte accepterar förlustanmälan som sker mer än 21 dagar efter flygningen. Så det tyder på att antingen har du inte bifogat PIR eller så har de missat det. Oavsett ett misstag som låter ganska lätt att rätta till.
Ett tips, gissar att de på kundtjänst kan anse att stora bokstäver vid personligt pronomen är nedsättande, framförallt när man inte är konsekvent. Då det historiskt har använts nedsättande för en person som är underordnad. Det borde kanske inte spela roll, men de som jobbar på kundtjänst är också människor och kan reagera på det.
Det är ett klassiskt svar från SAS Kundtjänst. Man får ett standardsvar av någon som knappt läst mailet, sen får man svara, och skriva tydligt att de ska läsa mailet. Sen kanske man kan få feedback på en av grejerna man skickade in. Man kan inte heller skicka in mer än en fråga åt gången för då blir det fel hos den som svarar.