Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jo det går att ha en bokning med 3 eller fler personer i och applicera två eller fler vouchers beroende på hur många personer det gäller. Varje voucher gäller för max 2 personer.

Du kan absolut ha 2 vouchers i samma bokning, t.ex. om man är 4 pers. Däremot kan man inte applicera "voucher på voucher" för att få mer än 50% rabatt.

Då har jag läst jättefel och missuppfattat när jag läst om det, dumt av mig att kommentera med en halv gissning. Men då har jag lärt mig det nu

Då har jag läst jättefel och missuppfattat när jag läst om det, dumt av mig att kommentera med en halv gissning. Men då har jag lärt mig det nu
Det var väl perfekt att du kommenterade, även om det nu visade sig vara fel information.
Du har nu lärt dig hur det fungerar, och förhoppningsvis lär sig någon annan också hur det fungerar med hjälp av den information som givits. Ingen av oss komemr någonsin bli fullärd och vi kommer alltid att missförstå saker, kommer man med fel info lär någon rätta informationen så alla lär sig något i vilket fall.

Jag dragit in årets första 2-4-1 och har nu 2 st.
Vi funderar på Thailand (igen då svågern bor där) över jul eller i Februari alt en first first i Februari när jag fyller jämt. Dock hittar jag inget i biz eller F vis expert flyer /award fares just nu :(

Jag dragit in årets första 2-4-1 och har nu 2 st.
Vi funderar på Thailand (igen då svågern bor där) över jul eller i Februari alt en first first i Februari när jag fyller jämt. Dock hittar jag inget i biz eller F vis expert flyer /award fares just nu :(

Jul är lite sent ute så det kam bli svårt. Februari bör funka, kanske med TK eller SQ. Thai har ju strypt sina släpp till ca 90 dagar innan så det kanske kan öppnas upp något i Februari framåt Okt/Nov. Thais Awards för jul tog slut i januari/februari då de fortfarande släppte 345 dagar ish i förväg, men enstaka kam tillkomma under hösten.

Jul är lite sent ute så det kam bli svårt. Februari bör funka, kanske med TK eller SQ. Thai har ju strypt sina släpp till ca 90 dagar innan så det kanske kan öppnas upp något i Februari framåt Okt/Nov. Thais Awards för jul tog slut i januari/februari då de fortfarande släppte 345 dagar ish i förväg, men enstaka kam tillkomma under hösten.
Ah är det så det är med Thai nu, tack för infon.
Har de slutat med TG963 (ARN-HKT) också?

Hej,

Är inne och snokar på Uniteds Hemsida.

Då jag har hittat flighter där ”Economy (Lowest Award) TPA-IAH. Med UA som operatör

Hur stor är chansen att dessa är bokningsbara via Eurobonus? Hittar flighten nämnligen inte via SAS Star Alliance hemsidan.

Tack för support, då detta hade varit smidigt att få in :)

Hej,

Är inne och snokar på Uniteds Hemsida.

Då jag har hittat flighter där ”Economy (Lowest Award) TPA-IAH. Med UA som operatör

Hur stor är chansen att dessa är bokningsbara via Eurobonus? Hittar flighten nämnligen inte via SAS Star Alliance hemsidan.

Tack för support, då detta hade varit smidigt att få in :)

Står det Economy lowest (HN) el liknande så går det inte att boka. Måste stå (X) för att andra än Uniteds mileageplus ska ha en chans att boka.

Du kan alltid dubbelkolla med SAS egna verktyg

Star Alliance Award | SAS

för att se om något syns där för Eurobonus, sök Tampa-Houston där.

• Gilla
Reactions: P-L
Om jag bokar endast tur-legget på en 2-4-1 resa (mot 60% av poängkostnaden) via SAS hemsidan, hur enkelt är det att sedan lägga på retur-legget?

Är det så enkel att man sedan kan trycka på ändra resa någonstans bara?
Samt justeras poängen automatiskt, dvs. ytterligare 40% dras?

Toppen