Mattias Holmén
Medlem
Ja efter att dom förts över. Men dessa poäng räknas endast mot status, inte mot ditt poängsaldo för poäng du kan handla för.Syns de 20k på sas.se?
Ja efter att dom förts över. Men dessa poäng räknas endast mot status, inte mot ditt poängsaldo för poäng du kan handla för.Syns de 20k på sas.se?
Tog mig cirka 7 dagar (arbetsdagar) innan jag fick dem.Vet att det varit lite olika bud kring detta men undrar om någon vet ungefär hur lång tid efter att man fått godkänd ansökan om Elite till när statuspoängen kommer? Fick godkänt förra söndagen den 21 juli men har inte sett röken av några poäng ännu? Skulle sitta najs då jag blir Diamond och har några GO resor nu i augusti.
Tack
Rapporter säger att man fått behålla dom.Är det någon som vet om man får behålla de redan överförda 20 000 statuspoängen under innevarande medlemsperiod, ifall man säger upp Amex Elite? Eller minskar statuspoängen efter uppsägning av kortet?
Rapporter säger att man fått behålla dom.
0:- avgift första tre månaderna. Tecknas senast 30/9 2019.Du får dem oer intjäningsår. Vad är det för kampanj?