Senaste nytt

SAS Webshopping

Har fått mail från Nextory, de vill att jag provar en månad igen för 9kr.
Betyder detta att jag skulle kunna nyttja dem igen genom portalen?

Vänligen notera: Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter.

Du kan ju alltid testa och se vad som händer :)

Just nu kan man förhandsboka PlayStation 5 på Webhallen till det fashionabla priset 10000 kr. Det är naturligtvis ett fiktivt pris och man betalar endast den korrigerade summan, om man nu vill hämta sitt exemplar, vid release.

Det fina i kråksången är att förhandsbokning registreras som en vanlig betalning i webshopen, dvs poäng för 10000 kr. Jag gjorde en sådan reservation på ett tidigare släpp där jag sedan vid avhämtning av produkten enbart betalade för den faktiska kostnaden (typ 800 kr).

Edit: Såg även att det fanns tillbehör att förhandsboka för samma pris, om man dom jag förutom poänghetsen även har lite spelnörd kvar i sig ;).

Vilka tillbehör hittade du för samma pris?

Tretti.se verkar försvunnit. Synd, bra priser och 20p/100kr.

Tur jag fick köpt nya vitvaror medans de var med...

Vad gör man när man inte får poäng? Jag har snart väntat i 4 månader på poäng från webhallen. Jag har skrivit till onlineshopping kundtjänst flera gånger och de säger att de inte kan skynda på processen. Jag har skrivit till webhallen och de säger att jag måste kontakta SAS. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt. Några tips?

Otroligt irriterande! Jag har själv väntat i 16 månader på poäng från köp av Appleprodukter.

Någonstans ger man upp och går vidare. Hur många poäng rör det sig om och hur mycket värderar du din egen tid till?

Ja, mycket irriterande... Nu handlar det inte om speciellt mycket poäng, men ändå tillräckligt för att jag vill jaga. Sen tar det ju väldigt lite tid att slänga iväg ett mail till supporten så det bryr jag mig inte om.

Toppen