Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som vet om det finns någon aktuell återförsäljare bland alla som säljer bra resväskor?
Fick en resväska i present nyligen som ska inhandlas och fick välja och vraka.

Skulle ju vara fint med lite poäng, men det jag har spanat in just nu är en samsonite neopulse spinner som kostar 2079:- via Benify.

Går det att hitta något liknande fast öka poängen lite?

2400 kr på Väskan.com med 70p/100 kr. Om du betalar med tex Amex Elite så får du ca 2100 Eurobonus extrapoäng totalt.

Grymt!
Tack för tipsen, ska genast kolla upp dom!
Var lite väl stor skillnad på väskan.com, 69cm kostade 2600, då kan jag lika gärna köpa via jobbet för 2079:- och casha poäng för 500:- och få mer

Men tack för hjälpen iaf!

Grymt!
Tack för tipsen, ska genast kolla upp dom!
Var lite väl stor skillnad på väskan.com, 69cm kostade 2600, då kan jag lika gärna köpa via jobbet för 2079:- och casha poäng för 500:- och få mer

Men tack för hjälpen iaf!
Tänk på att de har prisgaranti, så hittar du billigare ordinarie pris någon annanstans sänker de priset åt dig :)

Just nu kan man förhandsboka PlayStation 5 på Webhallen till det fashionabla priset 10000 kr. Det är naturligtvis ett fiktivt pris och man betalar endast den korrigerade summan, om man nu vill hämta sitt exemplar, vid release.

Det fina i kråksången är att förhandsbokning registreras som en vanlig betalning i webshopen, dvs poäng för 10000 kr. Jag gjorde en sådan reservation på ett tidigare släpp där jag sedan vid avhämtning av produkten enbart betalade för den faktiska kostnaden (typ 800 kr).

Edit: Såg även att det fanns tillbehör att förhandsboka för samma pris, om man dom jag förutom poänghetsen även har lite spelnörd kvar i sig ;).

Last edited:
Skynda fynda!

..21.png

Att aldrig webshoppingsidan blir bättre :( Har skickat in en claim men ej ens fått svar. Gjorde nyss ett köp och inget mail vilket alltid i mitt fall lett till att man får vänta ca 16 veckor på poängen.

Att aldrig webshoppingsidan blir bättre :( Har skickat in en claim men ej ens fått svar. Gjorde nyss ett köp och inget mail vilket alltid i mitt fall lett till att man får vänta ca 16 veckor på poängen.
Samma för mig med ett köp gjort för 16 veckor sen på Adlibris.
Claimade för 8 veckor sen - vilket alltså ledde till ytterligare 8 veckors väntan - och nu har jag mailat för att höra hur det går, men ännu inte fått något svar.

Toppen