Johans00
Medlem
Funkade för mig när jag klickade på upgrade i appen, testa det du också!Tror att det är ngn bugg nu. Har också haft problem att lägga upgrades senaste veckan. Gått bra närjag försökt igen med annan browser.
Funkade för mig när jag klickade på upgrade i appen, testa det du också!Tror att det är ngn bugg nu. Har också haft problem att lägga upgrades senaste veckan. Gått bra närjag försökt igen med annan browser.
Tack, det var det som spökade. Mitt ö i efternamnet brukar bli oe men blev bara ett o den här gången.Mitt efternamn får lite olika stavningar av SAS, innehåller ett Å vilket ibland blir a a och ibland a. Beroende på vad som är rätt stavning på den bokningen får jag det där felmeddelandet om jag valt fel variant![]()
Jag hade inte chansat utan raderat mitt bud och lagt ett nytt när jag blivit EBG.Om man är EBS nu och kommer att bli EBG i senare sommar, men lägger ett bud (med pengar) på en resa i höst redan nu. Räknas ens status då från det datum man la budet eller väger ens status in istället vid tillfället då systemet beslutar om uppgradering eller ej?
Låter knas?Löste sig ju riktigt bra ändå då jag tydligen blev fritt uppgraderad till Business vid gaten istället.
Inte alls.Låter knas?
Hur kommer det sig att det blir så?Inte alls.
Systemet känner ej av eventuell ändring av status. Det kan vara bra eller dåligt. Lägger du bud som EBD men faller sen ned innan resan görs så räknas ändå budet som om du är EBD. Lägger du som EBG och sen blir EBD och inte ändrar så räknas du fortfarande som EBG...Om man är EBS nu och kommer att bli EBG i senare sommar, men lägger ett bud (med pengar) på en resa i höst redan nu. Räknas ens status då från det datum man la budet eller väger ens status in istället vid tillfället då systemet beslutar om uppgradering eller ej?
Operational upgrade, kallas OpUp på forumet generellt.Hur kommer det sig att det blir så?