Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
4BAD9CD0-E984-416C-BFFB-219300FFDBDE.jpeg
Hittar bara en lounge här i Sioux Falls, South Dakota. Business Lounge, som är ”public working space”. :(

Hej från SAS ARN T5 Guld, idag serveras falafel ?!?! :eek::eek: Får bli Max istället...
Lustigt hur snabbt en minoritet kan bli en majoritet, jag kom ihåg då veganska/vegetariska rätter ev. fanns som alternativ, och inte tvärt om :(

Hej från SAS ARN T5 Guld, idag serveras falafel ?!?! :eek::eek: Får bli Max istället...
Lustigt hur snabbt en minoritet kan bli en majoritet, jag kom ihåg då veganska/vegetariska rätter ev. fanns som alternativ, och inte tvärt om :(

Du får testa Max nya "Plant Beef"-burgare (deras motsvarighet till Impossible burger och Beyond Meat) som de lanserade igår då....

Måste vara hemskt att aldrig äta ostmackor, pannkakor osv!

Flyg inte Swiss snart bara, de roterar in vegetarisk måltid nu som huvudmåltid i eco!

God kväll från BAs business-lounge på SIN terminal 1. Om några timmar väntar hemfärd med Qatar (via Doha, förstås). Det finns rätt okej krubb här, kycklingspett, stekt squash och pasta med nån svampsås som varma rätter, ostar, nötter, torkad och färsk frukt, spritbuffe med standardsortiment, Tiger och Heineken, läsk och några viner (som jag inte gått loss på än). De stänger tydligen tre timmar innan min avgång så ska prova SATS-haket nästgårds senare.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen