Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Polaris SFO.

DSC_3034.JPG

Verkligen en lugn oas som får en att glömma den mest dysfunktionella säkerhetskontrollen i hela USA. På väg att begå longhaulpremiär på Swiss 777-300, och har lyckats kapa åt mig ett av tronsätena. 40 minuter anslutning på ZRH och nästa flyg går prick 3 timmar senare ger möjlighet till en rejäl nagelbitare.

Hej från Polaris SFO.

Visa bifogad bild 91238

Verkligen en lugn oas som får en att glömma den mest dysfunktionella säkerhetskontrollen i hela USA. På väg att begå longhaulpremiär på Swiss 777-300, och har lyckats kapa åt mig ett av tronsätena. 40 minuter anslutning på ZRH och nästa flyg går prick 3 timmar senare ger möjlighet till en rejäl nagelbitare.

B777-300ER aka B77W om man får vara lite pedant. Swiss har inga B777-300

Sitter i Business loungen T5 på Arlanda. Relativt lugnt här men det fylls på nu. Brukar sällan använda lounge på Arlanda men vilka tider är det normalt som värst? 08-09?

Snabba puckar är det. Igår 23.00 hade jag gett upp hoppet om att hitta någon helgresa men så dök det lyckligtvis upp platser på en 747-8 till en trevlig destination med 'F restid' över 10 timmar och här sitter man på Arlanda, utan att ha sovit 8 timmar senare och kommer förmodligen sova hela LH F resan bara för att man är sliten och inte sovit en blund på över 24 timmar. Nåja, det är ju bättre än att ligga på sofflocket och kolla serier hela helgen.

Last edited:
Hej från Landvetter igen. Teknik på planet till ARN som försenar avgång. Missar därmed avgången till CPH. På flygplatsen ville de inte boka om innan de visste vad som hände med planet.
Helt plötsligt kom ett SMS från SAS att jag blivit ombokad på direktflighten till CPH.
Tack för det SAS. Vill ju inte missa SK925 till IAD nu när jag fått igenom plusgrade och allt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen