Martin_S skrev:Funkade för mig i onsdags. Poängen inne på kontot efter ca tre timmar. SIM-kortet i brevlådan idag.Klicka för att utvidga...
Stod det även då i villkoren att det inte gällde kontantkort?
Martin_S skrev:Funkade för mig i onsdags. Poängen inne på kontot efter ca tre timmar. SIM-kortet i brevlådan idag.Klicka för att utvidga...
Tveket skrev:Stod det även då i villkoren att det inte gällde kontantkort?Klicka för att utvidga...
Emil123 skrev:Japp stod att kontantkort inte funka när jag beställde i onsdags. Fick poängen idag.Klicka för att utvidga...
JaTveket skrev:Stod det även då i villkoren att det inte gällde kontantkort?Klicka för att utvidga...
lilydock skrev:Sorry för dumdryga kanske, men... Hur funkar det, klickar jag mig bara vidare från Eurobonus till Halebop, klickar kontantkort och beställer? Man reggar ej sitt eurobonusnummer någonstans?Klicka för att utvidga...
Det är svårt (någon som vet om det går?) att se om cookie-biten fungerar. Jag kör följande ritual för att maximera mina chanser:Mr.cake skrev:OBS glöm inte att avaktivera adblocker och dyl.Klicka för att utvidga...
andersson.j skrev:Starta om browsern och stäng alla ad blockersKlicka för att utvidga...
andersson.j skrev:Det är svårt (någon som vet om det går?) att se om cookie-biten fungerar. Jag kör följande ritual för att maximera mina chanser:Använd en riktig dator, inte en smartphoneJag kör alltid Chrome för sånt här, Firefox lär funka men jag skulle undvika Safari, Opera, Edge, etc.Starta om browsern och stäng alla ad blockersLogga in påonlineshopping.flysas.com, följ länken till butiken och genomför köpet utan omvägar. Dvs. surfa inte runt på andra sidor, krångla inte med att lägga till/ta bort saker ur kundvagnen, etc. Risken finns att någon annan cookie petar bort SAS-cookien. Exempelvis refunder.Inga rabattkoder. Det ska inte gå att kombinera även om det i undantagsfall går ändå.Klicka för att utvidga...
Big Birger skrev:Halebop verkar vara borta från "onlineshoping" nu.Klicka för att utvidga...