Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Någon som använder Award Fares Gold och är nöjd med verktyget? $50 är det ju värt om det är ett riktigt bra verktyg.

Award Fares gold. När jag kollat närmre så beror det nog inte på det. Såg 3e juni och tänkte det är ju 3 månader dit. Sen kom jag på att det är april :oops:
Som gratismedlem ser jag inte någonting alls efter 3 juni. Oavsett bolag och kabinklass. Vet att Awardfares haft en del tekniskt strul senaste tiden. Förra veckan såg jag bara 1 månad framåt.

Som gratismedlem ser jag inte någonting alls efter 3 juni. Oavsett bolag och kabinklass. Vet att Awardfares haft en del tekniskt strul senaste tiden. Förra veckan såg jag bara 1 månad framåt.

Upptäckte det också. Är det en slump att det är 60 dagar? Får testa imorgon och se om det ändras till 4 juni eller inte

Upptäckte det också. Är det en slump att det är 60 dagar? Får testa imorgon och se om det ändras till 4 juni eller inte
Ingen aning. Förra veckan var det 30 dagar (såg upp till 60, men allt nollat efter 30), nu 60 dagar (ser inte längre bort), men ska vara 90 dagar. Vill minnas att det var 90 dagar jag såg för drygt en månad sedan. Gissar på teknikstrul.

Toppen