Tack för det!Nej det funkar utmärkt!
När du sedan ska in på T4 efter du hängt på Pontus ett tag så kommer det lysa rött i maskinen men visa boardingkortet för personalen så är det inga problem. Går igenom den processen varje vecka.
Tack för det!Nej det funkar utmärkt!
När du sedan ska in på T4 efter du hängt på Pontus ett tag så kommer det lysa rött i maskinen men visa boardingkortet för personalen så är det inga problem. Går igenom den processen varje vecka.
Går det att ta sig in på T5 med boardingkort från T4?
Jag ska resa just från T4 idag men hade gärna ätit på Pontus innan.
Hade gärna gästat dig men är tyvärr inte där förrän sent ikväll!Jag är på ARN idag 13.00-14.00 tar gärna en gästning till Pontus om det stämmer med dina tider och du vill ha sällskap. Skall också vidare från T4 sedan.
Utan att veta så känns det ytterst tveksamt.Nu blev det lite off topic här men kan jag lämna bagaget i sas guld incheckning vid T5 trots avresa från T4? Vore skönt att slippa springa fram och tillbaka![]()
Nej det kommer de inte gå med på, se nedanNu blev det lite off topic här men kan jag lämna bagaget i sas guld incheckning vid T5 trots avresa från T4? Vore skönt att slippa springa fram och tillbaka![]()
Tack! Jag letade i forumet men lyckades inte hitta något svar