Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Hur funkar det med infant? Får man gästa 1 vuxen + infant?
Säg till att spädbarnet inte ska äta och att ni i värsta fall kan sitta i ute i mixade restaurangdelen.

Löste det så sist när vi glömde ena Platinum-kortet hemma och barnen var med, så kunde vi vuxna beställa från Lounge menyn och vi kunde sitta tillsammans.

I värsta fall så får ni göra som jag skrev precis ovan, lämna barnet vid gate:en och ni får äta rikigt fort... :eek::D

Last edited:
Träffade lite ansvariga från Amex sida i tisdags och gav dom förslag på förbättring av ölutbudet. De höll med om att Carlsberg inte andades premium när det inte finns några alternativ. Amex har tydligen rätt mycket att säga till om när det kommer till utbud.

Mitt önskemål var att de tog tillbaka ölen på tapp och gärna rotation till olika öl där också.

Har suttit här i loungen sen 17ish, var väldigt länge sen jag fick så här bra och proffsig service som ikväll! Jag vet inte om det är en allmän höjning av servicenivån eller om det är mitt nya skägg som gört :)
Tycker det beror på lite vilka som jobbar. Ibland är personalen riktigt grymma, och ibland inte.

En till praktiskt fråga när man sitter över klockan 10-skiftet; någon som prövat att först beställa frukosten innan 10 för att sen precis efter 10 beställa lunchen. Sura eller o-sura miner från loungepersonalen? ;)

Toppen