Jever is da thingDet är möjligt, men för mig ganska irrelevant eftersom den faller mig i smaken betydligt bättre än Mariestad.
Men som sagt hade det varit väldigt trevligt om de hade tagit in en bra tysk i stil med Jever eller Wernesgrüner.
Är det inte en väldigt liten portion? Hur många köttbullar? Ser bara fyra.Visa bifogad bild 87474 Hoppas bilden är med nu
Är det inte en väldigt liten portion? Hur många köttbullar? Ser bara fyra.
Dom gånger jag ätit där så har jag fått maten på 5-10 minuter. (kanske till och med närmare 5) Dom är rätt snabba på Pontus.Tack @FFlash för menyn!
En annan fråga; hur snabba är dom att servera lunchen om man beställer vid/strax innan 10? Har en flight som går 11 och funderar på om man hinner med den nya smaskiga kycklingen.![]()
Tack @FFlash för menyn!
En annan fråga; hur snabba är dom att servera lunchen om man beställer vid/strax innan 10? Har en flight som går 11 och funderar på om man hinner med den nya smaskiga kycklingen.![]()
Jo du har gott om tid. Jag har en gång åkt dit från terminal 2 mes bussen, framme kl 10 och beställt mat, fått den 10:06, ätit 10:10, gått till F5 för bussknappen 10:14, bussen kom 10:21, och tillbaka till Terminal 2 kl 10:27 för boarding som inte startat än,flyget 11:00
Rekommenderas starkt dock om man gillar stress