Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

C0E410A8-5F06-4C47-B696-22D3D79F013B.jpeg
Hoppas bilden är med nu

Tack @FFlash för menyn! :)

En annan fråga; hur snabba är dom att servera lunchen om man beställer vid/strax innan 10? Har en flight som går 11 och funderar på om man hinner med den nya smaskiga kycklingen. :D
Dom gånger jag ätit där så har jag fått maten på 5-10 minuter. (kanske till och med närmare 5) Dom är rätt snabba på Pontus.

Tack @FFlash för menyn! :)

En annan fråga; hur snabba är dom att servera lunchen om man beställer vid/strax innan 10? Har en flight som går 11 och funderar på om man hinner med den nya smaskiga kycklingen. :D

Jag tror igår väntade på mina köttbullar faktiskt längst nånsin hittills, kanske 11 minuter typ. Kanske de var speciella köttbullar :)

Jo du har gott om tid. Jag har en gång åkt dit från terminal 2 mes bussen, framme kl 10 och beställt mat, fått den 10:06, ätit 10:10, gått till F5 för bussknappen 10:14, bussen kom 10:21, och tillbaka till Terminal 2 kl 10:27 för boarding som inte startat än,flyget 11:00
Rekommenderas starkt dock om man gillar stress

Jo du har gott om tid. Jag har en gång åkt dit från terminal 2 mes bussen, framme kl 10 och beställt mat, fått den 10:06, ätit 10:10, gått till F5 för bussknappen 10:14, bussen kom 10:21, och tillbaka till Terminal 2 kl 10:27 för boarding som inte startat än,flyget 11:00
Rekommenderas starkt dock om man gillar stress

Stor humor! Får helt enkelt bli så att man lämnar barnen vid gate:en så får vi vuxna äta riktigt riktigt snabbt. :p

Toppen