Senaste nytt

Ny sida: Tjäna EuroBonus extrapoäng i butiker och restauranger

bjorkroth

Medlem
Någon som testat detta på CityVaccin/Din Klinik?
Vaccinerat mig och sambon för en en hel del pengar så intjäning 100poäng/100kr är ganska trevligt om det dyker in tillslut :)
De kände till att de var med men klagade på att systemet hänger sig när man drar EuroBonus-kortet innan betalning, så får förlita mig på att efterregistrering fungerar för detta, har kvar kvitto för alltihopa.
 
Någon som testat detta på CityVaccin/Din Klinik?
Vaccinerat mig och sambon för en en hel del pengar så intjäning 100poäng/100kr är ganska trevligt om det dyker in tillslut :)
De kände till att de var med men klagade på att systemet hänger sig när man drar EuroBonus-kortet innan betalning, så får förlita mig på att efterregistrering fungerar för detta, har kvar kvitto för alltihopa.
Tänkte nyttja det till vintern då både jag o sambon behöver en del vaccin för några tusen så jag hoppas de funkar. Men efterreg för köp i affär har alltid fungerat kanon för mig. Gör de ofta då ett ställe där jag brukar dricka öl aldrig får kortet att fungera.
 

bjorkroth

Medlem
Varit en tredje gång för vaccinering, andra gången fungerade det fint med att dra medlemskortet och poängen kom in automatiskt till SAS.
Tredje gången nu så kom även ett mail från SAS Shopping att poäng är på väg till mitt konto, stod inte var köpet var gjort, är dock bara det köpet som genererat det antal poäng så kan gissa var de kommer från :D
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Tonton

Medlem
Dagens trippeldipp från Flügger!

200 poäng/100kr - Eurobonuskortet
20 poäng/100kr - Amex Elite
10% rabatt - Villaägarna

Det bästa var att kassamaskinen inte klarade av att registrera både rabatten från villaägarna samt poängen till Eurobonus. Fick därför poäng på hela köpet, och sedan 10% insatt på mitt bankkort i efterhand. win-win-win!

Perfekt då det ändå skulle handlas en massa färg...
 

M.K

Medlem
Skål från jazzkväll på Movitz källare i Sthlm!

200p/100sek samt
20p/100sek genom Elite.

Rekommenderar husets röda lite fruktiga norditalienska till entrecoten.

Meny - Restaurang Movitz

B31B4B76-7DA7-4034-9BF1-94D6896C8A97.jpeg
 

M.K

Medlem
Skål från latinamerikansk middag i Bergen!

Poängintjäning på Salsa

250p/100nok
64p/100nok med Curve, avrundat från sek.

Rekommenderar verkligen signaturdrinkarna till maten också! Blir lätt en flygresa av detta!

DB11CFEC-A581-4718-A3C7-6F92B563EB9A.jpeg
 
Fråga till er som redan verkar inkörda på fysiska butiker/restauranger när det kommer till Eurobonus:

Jag har läst att man skall swipa sitt bonuskort, sen betala?
Kan man swipa sitt SAS MC där status och nr står på kortet eller måste man ha bara ett bonuskort för detta?

Har nyligen blivit frälst i poängjakt så mappar fysiska butiker kring Göteborg för att planera framöver. Måla om huset 200p/100kr på Flügger Färg, taget!

Sen har man såklart konsoliderat samtliga inköpslistor för att matcha onlineshopping, staket till hus från CDON>4K poäng denna helgen, älskar känslan av att jaga poäng i verkliga livet som den gamla datornörd/speltorsk man är!
 

samet

Medlem
Fråga till er som redan verkar inkörda på fysiska butiker/restauranger när det kommer till Eurobonus:

Jag har läst att man skall swipa sitt bonuskort, sen betala?
Kan man swipa sitt SAS MC där status och nr står på kortet eller måste man ha bara ett bonuskort för detta?

Har nyligen blivit frälst i poängjakt så mappar fysiska butiker kring Göteborg för att planera framöver. Måla om huset 200p/100kr på Flügger Färg, taget!

Sen har man såklart konsoliderat samtliga inköpslistor för att matcha onlineshopping, staket till hus från CDON>4K poäng denna helgen, älskar känslan av att jaga poäng i verkliga livet som den gamla datornörd/speltorsk man är!

Du skall dra ditt "rena" fysiska EB-kort först. Därefter drar du ditt Amex eller MC.

Då får du poängbonus från butiken + poängen/kr från Amex/MC.

Spara kvittot, går inte köpet/poängen in kan man efterregga det. Så missar du dra kortet, kan du efterregga, då skall du skicka in bild på kvittot.
 
Toppen