iphone 5 har ett design övertag mot HTC och samsung..kom igen..prova klämma och känna på samsung GalaxyIII..det är ju bara billig plast den är gjort av..HTC har ngt bättre kvalitet på sina grejer..
Designövertag?? Är det därför alla iphoneanvändare gömmer sina telefoner i tjocka gummifodral?
Design är inte det sånt man vill visa inte dölja?
Klart man har fodral..speciellt när man är ute... (har jag på alla mina prylar, oavsett märke.)
Apple är kvalité, det är samma med datorerna.. klart som fasiken Apple har bättre design och kvalité känsla.
Vad väljer man?
En plastig ASUS dator eller en Macbook Pro som andas kvalité?
En plastig Samsung telefon eller en genuin iPhone?
Jag har aldrig fodral på mina telefoner, jobbtelefonen har jag haft i över 5 år nu utan en enda repa på den trots att den bärs med 5 dagar i veckan. Har aldrig fått en repa på någon av mina privata telefoner heller, enda missödet var för över 10 år sedan när min gamla ericson-telefon med antenn åkte i golvet från översängen i lumpen, gick dock att fixa med silvertejp
Plastig samsung eller genuin iphone som man ändå har i ett gummifodral. Blir det inte i så fall plastig samsung eller gummi-iphone?
Har personligen aldrig förstått hypen med iphone, klart det är en bra telefon med många fördelar men även nackdelar, precis som telefoner som kör android. Enda fördelen jag personligen ser med ihone är att det finns fler appar och ofta kommer de till iphone först. Dock inte tillräckligt stor faktor för att jag ens ska överväga att köpa en iphone.
Den gemene iPhone användare vill inte bricka sin mobil bara för att man ville installera en ny app genom att misslyckas dansa på en fot stå bakom med ryggen till solen vid midnatt medans man håller vänster öra med höger hand samtidigt som man försöker trycka på 3 knappar på en telefon som har endast 1 knapp.
Iaf det var min uppfattning av google, lusläsa, hitta, ladda ner, ladda ner, överför till SD, roota, installera, backuppa, installera.