Mattias Holmén
Medlem
Du kanske uppdaterade appen till senaste versionen?Ikväll såg jag av en slump att jag helt plötsligt har Black enligt appen... Det är ingen som återkopplat till mig ännu dock.
Visa bifogad bild 87197
Du kanske uppdaterade appen till senaste versionen?Ikväll såg jag av en slump att jag helt plötsligt har Black enligt appen... Det är ingen som återkopplat till mig ännu dock.
Visa bifogad bild 87197
Det var den avgiftsfria kvoten jag menade. Står 200 pund men borde vara 400 pund när man har Black... eller?Jag tror du har blandat ihop den avgiftsfria kvoten med maxkvoten
Nej, det gjorde jag redan igår.. NåjaDu kanske uppdaterade appen till senaste versionen?
Om du menar siffran som står under ”View my Curve limits” så syns inte den avgiftsfria summan där, bara vad man max har möjlighet att ta ut per period.Det var den avgiftsfria kvoten jag menade. Står 200 pund men borde vara 400 pund när man har Black... eller?
Så... det är alltså 400 pund per månad trots att det inte står någonstans. Här finns lite för dev teamet att jobba på - tydlighet!Om du menar siffran som står under ”View my Curve limits” så syns inte den avgiftsfria summan där, bara vad man max har möjlighet att ta ut per period.
Njae, om du har en hög cash to spend ratio så tycker Curve att du cirkulerar pengar och har då rätt att blockera eller stänga ner ditt konto:Så... det är alltså 400 pund per månad trots att det inte står någonstans. Här finns lite för dev teamet att jobba på - tydlighet!
Thanks for getting in touch and our apologies for the delayed response. We are currently experiencing a high volume of tickets which means we are not able to respond to messages with the speed that we would like.
I've taken a look at your account and can see that you upgraded to Curve Black for £50 on 24/02/19. You were then given a 14 day cooling off period in which you were entitled to a full refund. As you first contacted us after this time period, we are unable to refund you the £50 card fee.
Please let me know if there is anything else I can help you with.