andersson.j
Medlem
Jag beställde nyss ett blue till frugan utan problem.Försökt beställa c-blue kortet i appen idag, får error meddelande, några fler som har samma problem?
Jag beställde nyss ett blue till frugan utan problem.Försökt beställa c-blue kortet i appen idag, får error meddelande, några fler som har samma problem?
Det går inte att få 5 pund som MK länkade till längre.Har dammsugit curve tråden här men hittar inget om sign up bonus el promo code!
Någon som har koll?
Inte? Har de stängt av den funktionen utan att ta bort den i appen?Det går inte att få 5 pund som MK länkade till längre.
Försökt beställa c-blue kortet i appen idag, får error meddelande, några fler som har samma problem?
Inte? Har de stängt av den funktionen utan att ta bort den i appen?
Svarar mig själv: Löst felet!
Skulle åtminstone säkra upp med VPN så att man kommer åt de vanliga tjänsterna som google exempelvis.Någon som har erfarenhet av att använda Curve i Kina? Kommer befinna mig där under helgen med dubbla poäng på SAS MC och vill så klart använda funktionen ”go back in time” för transaktioner fram till dess. Skulle vara surt att spendera en massa på ett annat kort och sen fungerar det inte.