Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Såg precis att jag kommer flyga nya A380 från Singapore till Tokyo istället för 787 båda vägar, vilket såklart är helt underbart då det är mitt favoritflyg. Dock är vi "bara" inbokade i deras business, vet ni om någon har lyckats boka deras Suites med Eurobonus då det är intra-asien? Får väl ringa Tallinn på måndag och dubbelchecka men om någon sett en sån bokning?

Hur gick det? :)

Har bokat CPH-SIN i First, fick veta att det fanns tillgänglighet att fortsätta till AKL i First med A380 (Old suites) -skiljer det sig mycket i upplevelse mellan First i 777 och Old suites enligt era erfarenheter som prövat båda?

Har bokat CPH-SIN i First, fick veta att det fanns tillgänglighet att fortsätta till AKL i First med A380 (Old suites) -skiljer det sig mycket i upplevelse mellan First i 777 och Old suites enligt era erfarenheter som prövat båda?

Ja! Kom precis hem från en resa med just CPH-SIN-AKL med 777 / Old Suites. Det är en helt annan grej! F i 777 är som en massiv tron med mindre bra möjlighet för samtal med resesällskap. Suites är mer en hel "enclosure" och är överlägset bättre om du reser med en annan person.

Obs, Old Suites känns markant mycket äldre än F i 777 men är fortfarande fräscha.

Kort känslomässigt intryck :)

Ja! Kom precis hem från en resa med just CPH-SIN-AKL med 777 / Old Suites. Det är en helt annan grej! F i 777 är som en massiv tron med mindre bra möjlighet för samtal med resesällskap. Suites är mer en hel "enclosure" och är överlägset bättre om du reser med en annan person.

Obs, Old Suites känns markant mycket äldre än F i 777 men är fortfarande fräscha.

Kort känslomässigt intryck :)

Tack för input! Måste varit en otrolig resa :)
Jag reser ensam men ja det ser ut att vara riktigt bra om man är två i Old suites. Hm.. får se hur jag kan, kan inte bestämma mig :/

Har du hittat 2 platser till Auckland i F? Jag tycker bara det brukar dyka upp 1 plats

Jag hoppades på att det fanns SIN-AKL i first i samband med en resa jag ska göra i maj månad, men tyvärr inte. Istället blev det:
CPH-LHR med SAS C
LHR-SIN med SQ F
SIN-BKK med SQ C
BKK-SYD med TG F
SYD-BKK med TG F
BKK-SIN med SQ C
SIN-CPH med SQ F

Sen måste jag boka in "vanlig" biljett SYD-AKL t/r. Hur ofta brukar det att vara möjligt att hitta 1 plats med SQ F på SIN-AKL? Är det platser som släpps närmare avresa? Ska resa i maj månad.

Toppen