Jane Insane
Medlem
Istället så hänvisar dom till "poängexperter" och vad fan är det för tjänstetitel?!
Är inte det tjänstetiteln på de flesta medlemmar på BC? ;-)
Istället så hänvisar dom till "poängexperter" och vad fan är det för tjänstetitel?!
Jag sa upp mitt Coop mer kort för en månad sedan efter att ha kört 60-80 min i kö vid ett flertal ggr. Idag dök ett nytt Coop mer kort upp som att jag inte sagt upp det. Så jag försökte ringa vid flera separata tillfällen. ”Många som ringer nu, försök igen senare. Klick”. Fy f-n vilken dynga.
Jag har fortfarande inte fått in mina 10 000 extra Coop-poäng, hur är det med er andra? Jag ringde igen i måndags och kundtjänst meddelande att mitt ärende låg öppet fortfarande och det kom undanflykter som att det är "mycket poäng som ska betalas ut vid den här tiden etc."
Jag fick mina idag, mailat Coop två gånger om det.
Var man tvungen att anmäla sig till kampanjen eller var enda kravet att handla för mer än 5000kr och medlem i eurobonus?
Kommer ihåg att det var en diskussion här hur coop skulle hålla reda på alla medlemmar.
Det fanns inget sätt att anmäla sig, kampanjkod eller liknande, utan det var bara att handla för 5000 i december. Det var en väldigt konstig kampanj just eftersom den vände sig till Eurobonusmedlemmar, fastän Coop normalt sett inte vet något om vem som är det. Förmodligen är detta varför det varit så svårt att få in poängen, någon på Coop insåg på tok för sent att de inte hade något sätt att veta vilka som "borde" träffas av kampanjen, samt att de inte ville ge 10 000 poäng till alla Coop-medlemmar som handlade över 5000 den månaden, och så bestämde de sig att vänta tills kunderna kontaktade dem och för att bara ge ut poäng vid behov.
Samma för mig!Jag fick mina idag, mailat Coop två gånger om det.