Senaste nytt

SAS Webshopping

mackan33

Medlem
Jo jag fick poäng för den, betalde en månad men sa sedan upp pga att jag inte använde tjänsten. Jag fick dock mejla några gånger för att få poängen.

edit: hemsida24 står dock fortfarande som "påväg" sendan början på december.

Jag fick avslag på båda, fick svaret att villkoren kan de ändra hur de vill så det hjälper inte att bifoga skärmdumpar osv.
Känner inte Heymo eller Hemsida24 för att betala ut poäng så blir det inga.
 
Kände mig lite blåst när jag handlade barnkläder på H&M. Dealen skall vara 30p/100kr, dock så registrerades köpet i euro. Handlade för ca 700 kr men köpet registrerades som 70 euro. Poängen betalades ut i förhållande till 70 euro och fick således 21 poäng istället för 210. Var i kontakt med supporten som uppgav att deras partner H&M registrerar köpet i euro och att dem inte kunde göra någonting. Konstigt att poängen skalas till talet 70 trots att det är en annan valuta.
 

samet

Medlem
Kände mig lite blåst när jag handlade barnkläder på H&M. Dealen skall vara 30p/100kr, dock så registrerades köpet i euro. Handlade för ca 700 kr men köpet registrerades som 70 euro. Poängen betalades ut i förhållande till 70 euro och fick således 21 poäng istället för 210. Var i kontakt med supporten som uppgav att deras partner H&M registrerar köpet i euro och att dem inte kunde göra någonting. Konstigt att poängen skalas till talet 70 trots att det är en annan valuta.

Du fick i alla fall poäng. Jag fick inga alls. HM menade att mitt köp inte var registrerar via portalen.

Fick beskedet av Casper att HM inte skickade några poäng, så jag kan inte få.

Anmälde två gånger saknade poäng. Men blev inget.
 
Kände mig lite blåst när jag handlade barnkläder på H&M. Dealen skall vara 30p/100kr, dock så registrerades köpet i euro. Handlade för ca 700 kr men köpet registrerades som 70 euro. Poängen betalades ut i förhållande till 70 euro och fick således 21 poäng istället för 210. Var i kontakt med supporten som uppgav att deras partner H&M registrerar köpet i euro och att dem inte kunde göra någonting. Konstigt att poängen skalas till talet 70 trots att det är en annan valuta.
I portalen sa man att jag hade fått 1/10 poäng pga euro men poängen som verkligen blev överförda var korrekta.
 
Toppen