Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag funderade också på tallrikarna men det var lite otydligt när man senast skulle avboka nästa fyra och jag ville verkligen inte stå där med åtta tomtetallrikar... :)

Det verkar vara riskfritt att handla på Fyrklövern. Beställde i december och inga tallrikar eller poäng eller ens en bekräftelse på beställningen. PRovade att beställa igen, men fick ett felmeddelande om att jag inte kunde beställa.

Jag är ute efter något bra tips att handla till min bror som fyller 30 inom kort. Hans intressen är cigarrer och rom.
Finns det någon som har något tips på dessa teman som jag kan handla via Sas webbshop (eller annan sida om det inte finns)?

Tack på förhand!

Jag är ute efter något bra tips att handla till min bror som fyller 30 inom kort. Hans intressen är cigarrer och rom.
Finns det någon som har något tips på dessa teman som jag kan handla via Sas webbshop (eller annan sida om det inte finns)?

Tack på förhand!
Vet inte direkt om dessa har något inom cigarr/rom-nichen, men de kör båda kampanj på 75 poäng per 100 kr och är smockfyllda av potentiella presenter:

Åhlens: SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Cervera: SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Tack på förhand!

Inom ett annat område, Gents! De har kampanj nu. Finns knivar och säkerhetshyvlar, bra skit jämfört mot Gillette och liknande märken

Heymo
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
3500 poäng

Dock bara årsabonnemang står det.
Var det inte denna som var uppe en snabbis förut och folk vart av med poäng och liknande?

Jo jag fick poäng för den, betalde en månad men sa sedan upp pga att jag inte använde tjänsten. Jag fick dock mejla några gånger för att få poängen.

edit: hemsida24 står dock fortfarande som "påväg" sendan början på december.

Toppen