Senaste nytt

SAS Webshopping

Det här med hund innebär att min kära fru är jätteglad, och att totala familjelyckan är konstant. :rolleyes:

Min tröst är att alla investeringar, inklusive hunden, har lett till många bonuspoäng. Efter att vi passerat 50 000 kr (hund/försäkring/mat/staket till baksidan/säng/leksaker/godis) har även jag börjat klappa pälsen av ren snålhet.

Igår beställde jag mat för 2500 kr på Arken Zoo, vilket gav 875 nya poäng från shopen och 500 poäng från Amex. :)

De levererade gratis till dörren redan kvällen efter (ikväll) mellan 17 och 22, och det gick att följa leveransen i realtid via Budbee. Imponerande!

En enkel kalkyl visar att det räcker med att hunden äter för blygsamma 181 000 kr för att generera 100 000 EuroBonus-poäng. Alltid något att se fram emot. :)
Ha!
Hade tidigare 2x Rhodesian Ridgebacks (underbara hundar) dom skulle gladeligen käkat för 181.000:- per dygn!! Om dom själva fick bestämma... :)
Grattis till hunden, en vän för livet!
Jag har två stycken ridgebacks men känner det högst oklart att poängen kompenserar utgifterna... Jäkla hundar att kosta pengar :p

Det har blivit dags att skaffa ett kontantkort till sonen på åtta år som allt oftare går hem själv från skolan. Verkar dock att det varit lite fram och tillbaka med mobiloperatörerna vad gäller Eurobonus via SAS Webshopping.

Är det någon som kollat runt nyligen och vet vilken/vilka operatörer som ger poäng för kontantkort och har kontantkort som är vettiga för barn som bara behöver ringa någon gång då och då men som kanske utöver det skulle ha användning för lite datatrafik också?

Tacksam för svar.

Jag kör Vimla till min 9åring.
50kr i 5 mån sedan 100kr/mån

Går att få 10kr i rabatt på månadskostnaden om du ber om en tipskod från en bef Vimla användare.

Finns även ert erbjudande på SAS webshopping om poäng, detta erbjudande går att kombinera med tipskod om man först går på en tipslänk och sen loggar in genom sas Webshopping portalen.

e5cb5e7d771cb260bf989e0ec373cfb5.jpg

Det har blivit dags att skaffa ett kontantkort till sonen på åtta år som allt oftare går hem själv från skolan. Verkar dock att det varit lite fram och tillbaka med mobiloperatörerna vad gäller Eurobonus via SAS Webshopping.

Är det någon som kollat runt nyligen och vet vilken/vilka operatörer som ger poäng för kontantkort och har kontantkort som är vettiga för barn som bara behöver ringa någon gång då och då men som kanske utöver det skulle ha användning för lite datatrafik också?

Tacksam för svar.

Hallon har kontantkort med 4gb surf och obegränsade samtal för 99kr 30dagar, dessutom med 1000 EB poäng.

Hallon har kontantkort med 4gb surf och obegränsade samtal för 99kr 30dagar, dessutom med 1000 EB poäng.
Dock inget jag rekommenderar då deras definition av kontantkort inte riktigt funkar så som ett kontantkort ska funka. Efter 30 dagar så måste du fylla på igen för att kunna ringa/smsa/surfa.

Hos Vimla får du dessutom 6 gb surf(student/under 18/55+), 90kr per månad om du går genom tipslänk.
1250 eurobonus poäng får man också ;)

Dessutom verkar Vimla fylla 5 år nu vilket för att man får 55gb extra surf (som en pott) istället för 20gb som man brukar få vanligtvis.

Dock inget jag rekommenderar då deras definition av kontantkort inte riktigt funkar så som ett kontantkort ska funka. Efter 30 dagar så måste du fylla på igen för att kunna ringa/smsa/surfa.

Hos Vimla får du dessutom 6 gb surf(student/under 18/55+), 90kr per månad om du går genom tipslänk.
1250 eurobonus poäng får man också ;)

Dessutom verkar Vimla fylla 5 år nu vilket för att man får 55gb extra surf (som en pott) istället för 20gb som man brukar få vanligtvis.

Håller med om kontantkortsdelen, finns knappt kvar kontantkort som är konkurrenskraftiga gentemot abonnemang.

Fast om man ska kolla på abonnemang så ligger de på samma prisnivå i snitt.

Håller med om kontantkortsdelen, finns knappt kvar kontantkort som är konkurrenskraftiga gentemot abonnemang.

Fast om man ska kolla på abonnemang så ligger de på samma prisnivå i snitt.

Jag håller med, något man bör göra beroende på vart man bor är att kolla hur täckningen med Hallon/Tre är där man rör sig.

Tacksam för svar.

Har letat efter exakt samma upplägg till en med exakt samma ålder. Men det slutade med ett 99/mån abonnemang istället.
Kan annars också bli så att det inte finns några pengar att ringa för när det behövs som mest.

Toppen