Brandten
Medlem
Glömde såklart bort att ringa innan kl11
men ringde kl1140, hamnade hos Kristina som direkt hittade platser på samma flighter som tidigare under dagen igår, nu även med business på BKK-HAN flighten.
Tiderna passar oss bättre och ska bli kul att testa Turkish på lite längre sträcka (bara testat IST-DAC tidigare) MEN, två saker:
1) Seating
Hade i min eufori tänkt flyga med familjen i deras 2-3-2 config och då plocka 3 sätes....

BILDLKÄLLA
...men rutten verkar trafikeras av en A330 där det är 2-2-2 config vilket är ett riktigt nedköp imo. Någon som vet om alla TK´s A330 är 2-2-2? [ping @Jonas C )

BILDKÄLLA
2) Mellanlandning?
Söker jag på TK168 på FR24 så verkar det vara något slags stopp i SGN vilket Tallinn inte kunde se men ser ut att vara på ditvägen bara? Varför nu TK168 genererar träff på IST-HAN och inte bara HAN-IST??
ARN-BKK TG961 Business (kl1330-0545)
BKK-KBV TG241 Business (kl0810-0930)
KBV-BKK TG242 Business (kl1020-1140)
BKK-HAN TG564 Business (kl1730-1920)
HAN-IST TK168 Business (kl2205-0525)
IST-ARN TK1793 Business (kl0905-1045)
Tiderna passar oss bättre och ska bli kul att testa Turkish på lite längre sträcka (bara testat IST-DAC tidigare) MEN, två saker:
1) Seating
Hade i min eufori tänkt flyga med familjen i deras 2-3-2 config och då plocka 3 sätes....

BILDLKÄLLA
...men rutten verkar trafikeras av en A330 där det är 2-2-2 config vilket är ett riktigt nedköp imo. Någon som vet om alla TK´s A330 är 2-2-2? [ping @Jonas C )

BILDKÄLLA
2) Mellanlandning?
Söker jag på TK168 på FR24 så verkar det vara något slags stopp i SGN vilket Tallinn inte kunde se men ser ut att vara på ditvägen bara? Varför nu TK168 genererar träff på IST-HAN och inte bara HAN-IST??