Senaste nytt

Stockholm - Thailand sökes i mars

Bara om man utgår därifrån väl? För transit borde det vara liknande som FRA. Har inga siffror på det dock.
Kanske skiljer på vem som bokar (i Tallinn) men när jag flög ARN-LHR-BKK-SIN senast så var det några hundralappar dyrare än om jag hade valt ARN-FRA-BKK-SIN men då ville jag testa EVA Air så det var det värt. :)

Just det.... Mellanlandning i Hanoi. Inget käbbel med pass/visum eller annat?

Reser med 2 norska pass och 1 svenskt (fördelat på 3 personer alltså)

Finns det en bra lounge där? Ankomst Thai business och avgång Turkish business båda från terminal 2. EBD och Star Alliance Gold + Miles&Smiles Elite status.

Bokningsbekräftelsen kom kl1057, jag ringde in kl1140. Det jag menade var igår när jag gjorde själva bokningen.
Men jag kanske missuppfattat hur dessa avgifter debiteras (450kr hit... 150kr dit...) :rolleyes:

Med facit (fakturan) i hand så blev det till slut så här:

Första bokningen 1158kr x 3 pax
Ändringen dagen efter (1h för sent suck) krediterades 708kr x 3 pax
Ny bokning 1360kr x 3 pax

Så totalt kostade det alltså 3474kr första gången jag bokade (vet dock inte om detta är inkl de 450kr) men efter ändringen blev det totalt 5430kr (vet fortfarande inte om DET HÄR är inkl de 450kr).

upload_2019-2-25_19-58-54.png

Bildkälla

• Gilla
Reactions: Gus
Med facit (fakturan) i hand så blev det till slut så här:

Första bokningen 1158kr x 3 pax
Ändringen dagen efter (1h för sent suck) krediterades 708kr x 3 pax
Ny bokning 1360kr x 3 pax

Så totalt kostade det alltså 3474kr första gången jag bokade (vet dock inte om detta är inkl de 450kr) men efter ändringen blev det totalt 5430kr (vet fortfarande inte om DET HÄR är inkl de 450kr).

Visa bifogad bild 87082

Bildkälla

1158-708=450:-

Gjorde lite ändringar i bokningen igår genom Thai-appen i mobilen (bytte plats på ett leg).
Fick efter några minuter detta meddelande.... men i appen ser det ut som ändringen gick igenom?!

The following warning(s) occured
  • Your request cannot be completed by the application. Please contact your travel agency or Thai Airways office. (1017 - 3002)

Om ca 2h kan jag förhoppningsvis se en ny fräsch B773 på väg som TG960 som då blir TG961 imorgon när vi reser.

Tänkte gå in och kolla lediga platser och evt flytta oss lite men funkar inte varken på Thai eller i SAS appen. Står bara could not fetch seat map.

Toppen