011430121
Medlem
ARN Guldloungen T5, väntar på SK1589 till BRU, har förmånen att resa med @Susanne, @Tommy, @Mariehelen med husbonde och @IPC_Mataveri med sin hustru
ARN Guldloungen T5, väntar på SK1589 till BRU, har förmånen att resa med @Susanne, @Tommy, @Mariehelen med husbonde och @IPC_Mataveri med sin hustru
På CPH med samma mål, ses imorgon.ARN Guldloungen T5, väntar på SK1589 till BRU, har förmånen att resa med @Susanne, @Tommy, @Mariehelen med husbonde och @IPC_Mataveri med sin hustru
Hej från United Polaris på LAX.
Mitt första besök i en polaris lounge och man kan ju lugnt säga att United tar täten med hur en bra business lounge ska vara.
Promenaden hit tog 13 minuter från security på Tom Bradley International.
Är det egna praliner eller har de börjat med Neuhaus?Dubbel hej från Air Canada käk först och sen drinkar i Senator vid G43 i FRA.![]()
![]()
Stod färdiga tallrikar bakom bartendern. Var bara att fråga. Vet ej märke men RIKTIGT goda!Är det egna praliner eller har de börjat med Neuhaus?
För mig så tycker jag det ser ut som caprice från NeuhausStod färdiga tallrikar bakom bartendern. Var bara att fråga. Vet ej märke men RIKTIGT goda!