Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator
Gick in, gick genom hela lokalen på Aspire Loungen No26 i Amsterdam. Hittade en plats att sitta. Kände direkt att här vill inte jag vara. Så nu gick jag till Grand Café Het Paleis, nedanför istället. Har gått förbi hur många gånger som helst, men aldrig gått in.

Hellre köper jag något jag vill äta och dricka än att ta något i loungen jag aldrig skulle betala för i alla fall. Saknar BMI loungen som var helt ok. Det här är bara ett skämt för en såpass stor allians som Star Alliance på en storflygplats.

306614e61eb6efb99b3dad0c6095ab40.jpg
 

trekker

Medlem
Gick in, gick genom hela lokalen på Aspire Loungen No26 i Amsterdam. Hittade en plats att sitta. Kände direkt att här vill inte jag vara. Så nu gick jag till Grand Café Het Paleis, nedanför istället. Har gått förbi hur många gånger som helst, men aldrig gått in.

Hellre köper jag något jag vill äta och dricka än att ta något i loungen jag aldrig skulle betala för i alla fall. Saknar BMI loungen som var helt ok. Det här är bara ett skämt för en såpass stor allians som Star Alliance på en storflygplats.

306614e61eb6efb99b3dad0c6095ab40.jpg
Aspire loungen på AMS är nog i kategorin av sämsta lounger i Europa.
 
Ett försenat hej från ARN T5 SAS Business och ett aktuellt hej från ARN T5 SAS Gold. Ska snart till Pontus (kan tyvärr inte gästa idag då min +1 dyker upp om en stund). Bryssel väntar, sedermera Brygge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen